Foto's
Schaduw
Schaduw alleen bij lage zonstand. Het plaatje geeft de stand in april aan om 16:00. Maand later daar al geen last meer van.Jaarverbruik
Jaarverbruik is momenteel 3.000KWH maar willen binnen 2 tot 3 jaar twee of meerdere airco units plaatsen.Huidige elektriciteitsaansluiting
1-fase in huisBudget en doel
max 7.000euro en meteen klaar voor de toekomst. Weinig tot geen interesse om later bij te plaatsen gezien de huidige problematiek om überhaupt een offerte te krijgen.Wie gaat het project uitvoeren
InstallateurBijhouden van data
JaReeds verkregen offertes
1 offerte bestaand uit:11x Suntech Ultra V Mini 405 FB zonnepanelen
11x Enphase IQ7+ micro omvormers
voor een prijs van 6.945 ex btw.
Plaatsing binnen 4 maanden
Regio
Noord - Holland/KennemerlandDe panelen komen zowel op het schuine zadeldak te liggen als op de platte (meeste panelen) dak van de carport. Liggen is zuid-west
De offerte is van Coolblue, die hebben als enige tot nu gereageerd van de 12 bedrijven die ik heb aangeschreven of heb gebeld.
Gezien de prijs op 1,55eu p/w uitkomt leek mij het eigenlijk wel een goede deal. Zeker omdat de prijs wel eens bijna 2 euro was in andere topics. Ben ik nu te blij omdat zij als enige hebben gereageerd of is de offerte niet zo slecht?
Nu alleen nog de belastbaarheid van het dak van de carport zien te achterhalen..