Wij hebben momenteel een huurketel en ik ben offertes aan het opvragen om eventueel een koopketel te kopen*. De huidige ketel is (door de vorige eigenaar) in 2016 laten installeren door een grote landelijke ketel installateur
.
Nu kreeg ik onderstaande reactie:
*Warmtepomp was het originele idee, maar die levertijd duurt enorm lang en met een jaar of 2 hebben we de nieuwe ketel eruit tov huur..
Oh ja, onze timmerman heeft er verder niet aangezeten
Er is alleen een stukje verlengd door de dakdekker omdat er 8cm PIR bijgekomen is.
Nu kreeg ik onderstaande reactie:
Levert dit onveilige situaties op? Is er sinds 2016 zoveel veranderd of is het destijds verkeerd aangebracht?Wij moeten helaas uw offerteaanvraag afwijzen. Uw rookgas afvoer voldoet niet aan de huidige RoGaFa eisen en hierdoor hebben wij uw offerte moeten annuleren. Wij zijn een online webshop en hebben niet de tijd om hele installaties aan te passen, echter kunnen u adviseren contact op te nemen met een plaatselijke monteur die langs kan komen om zo een plan te bedenken om uw rookgas afvoer weer aan de RoGaFa eisen te laten voldoen. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
*Warmtepomp was het originele idee, maar die levertijd duurt enorm lang en met een jaar of 2 hebben we de nieuwe ketel eruit tov huur..
Oh ja, onze timmerman heeft er verder niet aangezeten
[ Voor 17% gewijzigd door Sport_Life op 20-12-2022 20:02 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1