De foto's die ik met mijn telefoon neem staan in het standaard camera album in de gallery app. Ik heb hierbij ook een aantal submappen (= albums) gemaakt volgens soort/type foto.
De foto's worden gebackupped naar een google account = standaard account van 15GB.
Maar hierbij worden alle albums gebackupped. Ik zou graag hebben dat de ik selectief kan kiezen welke naar de google account moeten worden gebackupped. Desnoods enkel het standaard camera album.
Als alle albums gebackupped worden is mijn google account direct vol met foto's waarvan een backup niet nodig is omdat ik deze meestal manueel backup naar PC.
Iemand een idee of dit kan of als dit ergens een instelling is?
Ik heb dit nog niet gevonden.
PS.
Telefoon is een Samsung S20
De foto's worden gebackupped naar een google account = standaard account van 15GB.
Maar hierbij worden alle albums gebackupped. Ik zou graag hebben dat de ik selectief kan kiezen welke naar de google account moeten worden gebackupped. Desnoods enkel het standaard camera album.
Als alle albums gebackupped worden is mijn google account direct vol met foto's waarvan een backup niet nodig is omdat ik deze meestal manueel backup naar PC.
Iemand een idee of dit kan of als dit ergens een instelling is?
Ik heb dit nog niet gevonden.
PS.
Telefoon is een Samsung S20