Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:41
Ik zoek een?
Android telefoon

Wat is je budget?
Het budget ligt tussen de €350 - €550

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik de telefoon voornamelijk om wat te internetten, FB, WhatsApp, navigeren en af en toe een licht spelletje. De camera hoeft niet exotisch te zijn, maar mooie plaatjes mag die wel schieten.

Wat heb je zelf al gevonden?
Na wat filteren kom ik uit op uitvoering: Google Pixel 6a Zwart uitvoering: Samsung Galaxy A52s 5G, 8GB, 256GB opslag Zwart uitvoering: Samsung Galaxy S21 FE, 6GB ram, 128GB opslag, Grafiet uitvoering: Xiaomi 12X, 8GB ram, 256GB Zwart

Welke vragen heb je hier nog over?
Voor mij persoonlijk vind ik accuduur belangrijk, zo was ik erg te spreken over de Huawei P20 Pro waarmee ik 2 dagen met een accu deed.
Ook wil ik er minimaal 2 jaar mee door dus het update beleid is ook belangrijk.
Android (zonder al teveel bloatware) is een harde eis, ik heb als uitstapje een Apple SE2020 en die stelt mij al 2 jaar teleur. :z
Het schermdiagonaal moet minstens 6,1" zijn, 4,7" zoals de SE is mij echt te klein tegenwoordig B)
Zelf neig ik naar uitvoering: Google Pixel 6a Zwart of uitvoering: Samsung Galaxy S21 FE, 6GB ram, 128GB opslag, Grafiet maar wellicht kruist iemand nog iets aan waar ik nog niet aan gedacht had.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:02
naar mijn meningm de pixel 6a. (..maar die had je beter vorige maand met Black Friday kunnen kopen, toen-ie 299 kostte..) Wel voldoende ' als nieuw' aanbod op marktplaats. ik zou daar eerst even kijken,

voor 500-550 - ish kun je op marktplaats ook wel een Galaxy S22 scoren.

edit: De best buy guide al gezien? review: Smartphone Best Buy Guide - November 2022

[ Voor 25% gewijzigd door fender89 op 18-12-2022 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Van de bovenstaande telefoons voldoet de Pixel 6a inderdaad het best aan je eisen (lange support, redelijke batterijduur, weinig bloatware en prima camera).

De 12x, A52s en S21FE hebben een mindere batterijduur en meer bloatware.

De S22 zou ik niet aanraden, want die heeft een zeer matige batterijduur.

Je zou ook nog de Nothing Phone (1) kunnen overwegen. Die heeft een betere batterijduur dan de Pixel 6a en laadt bijna 2x zo snel op. De camera is iets minder, maar zeker niet slecht en er is ook weinig bloatware. 4 jaar support tot 2026 is ook prima. product: Nothing Phone (1)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:41
Ter info.

Het is uiteindelijk een Google Pixel 7 geworden met wat korting bij een fysieke T-Mobile winkel. :)