Heren,
Mijn WP Nibe F370 slaat alarm (3x gebeurd) sinds gisteren.
Hij geeft Alarm 66.
Houd in de condes afvoer bakje vol zit.
Nu heb ik even de voorkant er af gehad vanmorgen en alles even bekeken en getest.
Nu lijkt er opdat de afvoer naar riool verstopt is.
Het bakje vult, loopt het heel langzaam weg.
Echter ze zijn slim geweest om de zwanenhals achter in de hoek te plaatsen, waardoor ik met mijn korte armpjes niet bij kan...
Dus ik kan de dop er niet af halen.
ik kan wel bij het bakje wat in de afvoer drukken.
Heb ook even mijn slangen veer gebruikt (voor aquarium slangen), maar kom niet het bochtje om helaas.

Heeft iemand een idee om het weer wat stromend te krijgen? zonder een dure man te laten komen?
Vanuit de pomp zit er geen druk achter, dus het stroom langzaamweg, daarom zal de zwanenhals ook wel vol zijn.
PS: op de foto lijkt dat het beton wat nat is, maar dat was mijn eigen fout, en is geen lekkage
Mijn WP Nibe F370 slaat alarm (3x gebeurd) sinds gisteren.
Hij geeft Alarm 66.
Houd in de condes afvoer bakje vol zit.
Nu heb ik even de voorkant er af gehad vanmorgen en alles even bekeken en getest.
Nu lijkt er opdat de afvoer naar riool verstopt is.
Het bakje vult, loopt het heel langzaam weg.
Echter ze zijn slim geweest om de zwanenhals achter in de hoek te plaatsen, waardoor ik met mijn korte armpjes niet bij kan...
Dus ik kan de dop er niet af halen.
ik kan wel bij het bakje wat in de afvoer drukken.
Heb ook even mijn slangen veer gebruikt (voor aquarium slangen), maar kom niet het bochtje om helaas.

Heeft iemand een idee om het weer wat stromend te krijgen? zonder een dure man te laten komen?
Vanuit de pomp zit er geen druk achter, dus het stroom langzaamweg, daarom zal de zwanenhals ook wel vol zijn.
PS: op de foto lijkt dat het beton wat nat is, maar dat was mijn eigen fout, en is geen lekkage
[ Voor 10% gewijzigd door Renegade666 op 18-12-2022 11:50 ]
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |