\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Ja horloge vindt de hartslagband niet meer
[Voor 10% gewijzigd door Microkid op 18-12-2022 11:09]
3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Het metalenplaatje waar batterij op ligt duwt het helemaal naar boven de twee lipjes houden batterij niet naar beneden. Is aan de andere kant van de lipjes normaal ook een klemsysteem of niet?Heb dezelfde band en wat je doet ziet er goed uit. Batterij onder die 2 lipjes en dan naar beneden drukken. Voordat je de het klepje erop schroeft, even checken of de batterij netjes naar beneden gaat en plat ligt. Het klepje voert druk uit op de batterij, zodat deze goed klem zit. Hoort dus zeker niet naar boven te komen.
Het metalen plaatje is geveerd en wordt normaliter plat gedrukt wanneer je het batterijklepje weer monteert. Dit plaatje zorgt voor goede verbinding met de batterij + pool.pieter8 schreef op zondag 18 december 2022 @ 11:13:
[...]
Het metalenplaatje waar batterij op ligt duwt het helemaal naar boven de twee lipjes houden batterij niet naar beneden. Is aan de andere kant van de lipjes normaal ook een klemsysteem of niet?
3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Batterij er onder duwen en dan het afdekplaatje er op. Je moet een beetje duwen.pieter8 schreef op zondag 18 december 2022 @ 11:21:
Als ik batterij onder lipjes duw en los laat dan komt de batterij zoals op fot. Ik begrijp het niet[Afbeelding]
3000Wp zonnestroom
Hiervoor nooit problemen toen bleef batterij mooi op zijn plaats
In this world, Elwood, you must be oh so smart or oh so pleasant. Well, for years I was smart. I recommend pleasant. You may quote me.
Ja dat had ik ook al gezien maar zonder batterij gaat het dicht. Vroeger sprong die batterij niet naar boven wanneer ik deze vervang.Als ik zo goed kijk, dan is de plaatsing van je batterij niet het probleem. Op de laatste foto, links onderaan is je schoefbevestiging (moer intern of hoe dat ook heet) helemaal losgekomen uit het kunststof, dat gaat nooit meer goed dicht dan. Die staat hoger dan de rest.
Zo zou het eruit moeten zien:
Ik denk dat een van de transparante lipjes die de batterij op de plek moeten houden het heeft begeven? En waar is bij jou het rode randje dat alles goed moet afsluiten?
In this world, Elwood, you must be oh so smart or oh so pleasant. Well, for years I was smart. I recommend pleasant. You may quote me.
3000Wp zonnestroom
- Gonadan
- Registratie: Februari 2004
- Laatst online: 11:02
:strip_exif()/u/106968/belkar2.gif?f=community)

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8