Ik zoek een?
smartphone
Wat is je budget?
ongeveer een 400 euro. Mag wat meer zijn
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
zal voornamelijk dienen voor social media, Facebook, Whatsapp, YouTube en gewoon ordinair bellen
. Ook gebruik ik de camera wel redelijk veel dus een deftige camera is wel nodig. Voornamelijk foto's van de kinderen, huisdieren enz. Connectiviteit met de auto is eveneens wel belangrijk dus deze zou ook wel goed moeten werken. Verder zou ik graag de dag doorkomen op 1 lading.
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaald merk. Momenteel heb ik een iPhone xs en werk hier wel graag mee maar een nieuwe iPhone vind ik gewoon te duur. Ik ben aan het kijken momenteel naar de Xiaomi 12t, realme gt2 en de oneplus 9 maar sta zeker open voor nog andere modellen.
smartphone
Wat is je budget?
ongeveer een 400 euro. Mag wat meer zijn
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
zal voornamelijk dienen voor social media, Facebook, Whatsapp, YouTube en gewoon ordinair bellen

Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaald merk. Momenteel heb ik een iPhone xs en werk hier wel graag mee maar een nieuwe iPhone vind ik gewoon te duur. Ik ben aan het kijken momenteel naar de Xiaomi 12t, realme gt2 en de oneplus 9 maar sta zeker open voor nog andere modellen.