Iphone dual sim advies

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilbert1993
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 21-12-2022
Hoi Allemaal,

Hopelijk kan een van jullie mij helpen. Heb gisteren van mijn nieuwe werkgever een Iphone 13 ontvangen inclusief zakelijke sim kaart/abonnement. Graag wil ik mijn eigen nummer ook behouden. Gelukkig is het toestel geschikt voor dual sim.

Nu mijn vraag: Wil graag zo goedkoop mogelijk uit zijn om mijn privé nummer te behouden. Maar wel zoveel mogelijk de data van het zakelijke abonnement te gebruiken. Heb voor de zakelijke sim een abonnement met onbeperkt bellen/internet/smsen.

Kan ik een van de goedkoopste sim only's pakken voor mijn privé nummer (puur voor nummerbehoud)? En vervolgens gebruik maken van de data van mijn zakelijke abonnement als ik wil whatsappen met mijn prive nummer/ gewoon op internet wil surfen?

Bellen met mijn privé nummer gaat natuurlijk via de bundel gekoppeld aan mijn privé nummer lijkt mij.

Wordt mij niet echt duidelijk op het internet, wellicht heeft een van jullie de gouden tip!

Groet, Gilbert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-07 23:05
Ja, dat kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-07 19:02
Waarom je prive nummer niet laten omzetten naar prepaid? Goedkoper dan dat krijg je denk ik niet.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilbert1993
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 21-12-2022
DutchKel schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 23:09:
Waarom je prive nummer niet laten omzetten naar prepaid? Goedkoper dan dat krijg je denk ik niet.
Dit is wellicht een nog betere optie! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13:41
DutchKel schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 23:09:
Dat ligt er maar net aan of je ook een beetje belt met je privé nummer. Ik maak ook gebruik van dual sim. Een e-sim vanuit het werk voor zakelijke telefoongesprekken en data voor zowel privé als zakelijk.

Ik bel regelmatig ook privé en ben daarom voor een sim-only met onbeperkt bellen gegaan die je maandelijks kunt opzeggen. Kost volgens mij iets van 10 euro in de maand en kan zo weer wat anders nemen als mijn situatie veranderd.

Dus het werkt verder prima op iPhone, je selecteert namelijk zelf vanuit welk abonnement je mobiele data wil gebruiken. Daarnaast kies je vanuit je contactenlijst ook altijd wat het standaardnummer is waarmee je uit gaat bellen.

Veel plezier ervan! 8)

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouwertje
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 09:05
Kan je dan ook op 2 nummers apps gebruiken? Bv whatsapp, FaceTime, ect

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-07 18:19

talin

ES-MA

je kan volgens mij max 20 eSIM's ine en iPhone kwijt.
het is dan wel een hele opgaaf ze allemaal uit elkaar te houden.

maar ik heb ook 1 telefoon, 1 nummer van werk, 1 prive nummer, 1 nummer voor werk 2.
1 eSIM Duits want daar ben ik nog wel eens, 1 eSIM Singapore daar ben ik ook nog wel eens dus de waardeer ik elke keer op als ik er ben en een Deense eSIM met alleen data.
aangezien er geen kosten meer zijn tussen NL en de rest van Europa, shop ik hier meestal voor een goede deal.
heb ik alleen een NL nummer zonder data, die data shop ik: https://esimdb.com/region/europe

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Patrick22221
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
talin schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 12:06:
je kan volgens mij max 20 eSIM's ine en iPhone kwijt.
het is dan wel een hele opgaaf ze allemaal uit elkaar te houden.

maar ik heb ook 1 telefoon, 1 nummer van werk, 1 prive nummer, 1 nummer voor werk 2.
1 eSIM Duits want daar ben ik nog wel eens, 1 eSIM Singapore daar ben ik ook nog wel eens dus de waardeer ik elke keer op als ik er ben en een Deense eSIM met alleen data.
aangezien er geen kosten meer zijn tussen NL en de rest van Europa, shop ik hier meestal voor een goede deal.
heb ik alleen een NL nummer zonder data, die data shop ik: https://esimdb.com/region/europe
Of je installeert gewoon ff voor iets de Nomad app 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:03
Patrick22221 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 14:07:
[...]
Of je installeert gewoon ff voor iets de Nomad app 😂
Dat soort diensten zijn heel handig, maar vele malen duurder dan een lokale sim.
Voorbeeld: Suriname vraagt Nomad 45 USD voor 5 GB. Daar heb ik lokaal prepaid 120 GB voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor whatsapp kan je het regelen door voor privé whatsapp te gebruiken en zakelijk whatsapp business zo hou je het ook nog gescheiden.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Pagina: 1