Toon posts:

warm water zonder quooker

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Stephanievs
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 22-12-2022
Vast een simpele vraag voor velen, maar voor mij niet :)

Mijn Quooker is defect, en helaas denk ik dat hij dit keer echt beyond repair is. We hadden een Quooker met een aparte kraan, maar het water uit de gewone mengkraan werd ook verwarmd met de Quooker. Nu de Quooker stuk is, heb ik ook geen warm water meer uit de mengkraan. Dir is vast makkelijk opnieuw af te stellen, maar kan iemand mij vertellen hoe?
de Quooker die we hadden is namelijk niet meer op voorraad, dus we moeten op zoek naar een nieuw systeem en dat duurt wel even.

(

Alle reacties

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:44
Als je nog een warmwaterleiding hebt lopen naar je keuken, deze rechtstreeks verbinden naar de warmwater aansluiting van je kraam. Is deze er niet(meer) dan zal je een nieuwe leiding moeten gaan trekken.

De flexibele slangen die aan de kraan zitten hebben vaak een markering met blauw voor koud en je raad 't al rood voor warm.

1. kraan dicht in 't vierkantje.
2. de warmwater aansluiting van het mengventiel los halen en rechtstreeks aansluiten op de warmwaterleiding.

• miciel
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12:47
een close in boiler van marktplaats trekken. aansluiten en je hebt warm water.
(wel zorgvuldig nakijken of ie niet lekt ander ben je straks verder van huis)
en wel even kijken hoe dat zit met koud en warm water het mengventiel etc.
(je kan de beol ombouwen/terug bouwen maar je moet je er wel in verdiepen.)

• 123Arjan
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 13:13
Iets verder kijken dan 1 leverancier
Bij de eerste waar ik keek (Wasco) ligt die boiler gewoon op voorraad
Gewoon vervangen dus

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee