Hallo,
Thuis heb ik een home cinema set dat bestaat uit een Denon x1400h reciever en een ouwe Harman Kardon HKTS 11 set.
Vorige jaar heb ik mijn tv vervangen voor een Lg C1 en nu is de audio aan de beurt.
Vorige week had een LG dsp11ra soundbar gekocht maar die viel mij toch enorm tegen en heb ik dus terug gestuurd.
Waar ik zelf naar kijk is een complete Denon home set of een nieuwe Denon receiver met complete Wharfedale evo 5.1 set.
Omdat de LG soundbar zo tegenviel ben ik een beetje ''bang'' om een nieuwe Denon home soundbar te kopen incl de extra Denon speakers.
De Wharfedale evo speakers staan goed aangeschreven en vind ik erg mooie speakers!
Nu twijfel ik een beetje wat te doen, ik sta ook open voor andere opties.
Budget €1000 tot €1500, mag over het bedrag heen als dat echt een groot verschil gaat maken.
Wat heb ik:
LG C1
Denon x1400H
Harman Kardon HKTS 11
Wat zoek ik:
Nieuwe 5.1 set met wat meer power, voller geluid.
Wat heb ik gevonden:
Denon home 5.1 set (Soundbar, 4x Denon home 150, 1x Denon Sub)
Denon X1700H/x2500h Wharfedale evo 5.1 speaker set.
Sony HTS A9(?)
Alvast bedankt!
Thuis heb ik een home cinema set dat bestaat uit een Denon x1400h reciever en een ouwe Harman Kardon HKTS 11 set.
Vorige jaar heb ik mijn tv vervangen voor een Lg C1 en nu is de audio aan de beurt.
Vorige week had een LG dsp11ra soundbar gekocht maar die viel mij toch enorm tegen en heb ik dus terug gestuurd.
Waar ik zelf naar kijk is een complete Denon home set of een nieuwe Denon receiver met complete Wharfedale evo 5.1 set.
Omdat de LG soundbar zo tegenviel ben ik een beetje ''bang'' om een nieuwe Denon home soundbar te kopen incl de extra Denon speakers.
De Wharfedale evo speakers staan goed aangeschreven en vind ik erg mooie speakers!
Nu twijfel ik een beetje wat te doen, ik sta ook open voor andere opties.
Budget €1000 tot €1500, mag over het bedrag heen als dat echt een groot verschil gaat maken.
Wat heb ik:
LG C1
Denon x1400H
Harman Kardon HKTS 11
Wat zoek ik:
Nieuwe 5.1 set met wat meer power, voller geluid.
Wat heb ik gevonden:
Denon home 5.1 set (Soundbar, 4x Denon home 150, 1x Denon Sub)
Denon X1700H/x2500h Wharfedale evo 5.1 speaker set.
Sony HTS A9(?)
Alvast bedankt!