Monitor dood of niet?

Pagina: 1
Acties:

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 17:51
;(

Nu heb ik niet de beste 17" monitor van de wereld en heb daarom al wel eens wat probs gehad met dat ding: witte felle lijnen, automagisch resetten van instellingen, etc.

Maar dit slaat echt alles, ik was ff met m'n TV-Out aan het klooien, dus op m'n wil ik een dem filmpje van DukeNukem kijken (EXE met film erin), hangt m'n systeem, ik reset.
Maar no way dat m'n monitor aan gaat. :(
Ik ruik ook niks doorgebrands, sterker ik heb m'n monitor open gemaakt, maar ik zag niks.

Ik denk dat m'n monitor staat ingesteld op Stand-by en dat ie niet meer kan wakker worden, ofzoiets.

Kan ik em misschien resetten via een jumper of ander schakelbaar iets?

Hebbe jullie nog tips? PLEAZZZZE let me know, ik begin frusty te worden. (Voor de mierenneukers: Ja, search gebruik)

SPECS: Monitor
Met een GeForce 256 (ASUS v6800 Deluxe)

Ik was al van plan om een Piiyama te gaan kopen, maar niet zo snel. ;(

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
gaan de lampjes van de monitor nog aan

krijg je nog een OSD ofzo?

• Xion
Geen OSD, alleen het lampje knippert, zoals ie in stand-by staat, maar nu gaat ie niet aan.

:O -> :Z (ik ga maffen, alvast bedankt voor de reactie)

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
tik hij ook ?

mischien is er door de warmte een soldeer spoortje uitgelopen en maakt hij kortsluiting

je hebt de monitor vast al op een andere video kaart geprobeert :?

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 22:42
Ok, wacht, stop.

Je monitor gaat niet aan, maar dat betekent niet dat je monitor naar de klote is. Je zegt dat je systeem vastliep? Ik moet het eerste systeem wat vastloopt door een kapotte monitor nog tegenkomen.

Check effe of je videokaart er nog goed inzit of probeer effe een andere videokaart.

Hoor je het systeem doorstarten? Bijvoorbeeld na lang wachten het windows opstartgeluid? Veel HD activiteit? Zo nee, dan is het gewoon je systeem en niet je monitor.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:31
laat hem eens 24 uur zonder stroom staan.

mischien verliest ie dan z'n instellingen...

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:29
'k zou eerst m'n scherm eens aan een andere PC hangen... dan weet je of 't probleem bij het scherm of je systeemkast zit

• ProGo
  • Laatst online: 14:14
sorry, dubbel....:o

• ProGo
  • Laatst online: 14:14
Het lijkt me heeeeeel sterk dat je PeeCee je monitor kan mollen, ik zou gewoon monitor op andere PeeCee aansluiten, andere videokaart proberen, PC paar uur zonder stroom laten staan.

Kun je zo achterhalen waar het probleem zit...

• Xion
Ik heb inderdaad m'n monitor op een ander systeem geprobeerd, maar tervergeefs. Verder is mijn systeem helemaal ok.

Zoals ik al "zei": Volgens mij denkt m'n monitor dat ie op standby staat en niet meer wakker kan worden. :(
Pagina: 1