Hallo Allemaal,
Na een uitgebreide zoektocht op Google, kom ik hier terecht. Misschien dat iemand van jullie mij kan helpen.
Momenteel wil ik via HomeKit mijn luchtafvoer van de badkamer kunnen aansturen. Hiervoor heb ik eerst de Frequentie nodig waarop hij werkt. Mijn eerste gedachte was dan ook 433 MHz. Hiervoor heb ik dan een Arduino opstelling gemaakt en de RC-Switch library gebruikt. Echter, zonder resultaat. Mijn Klik aan klik uit remote ziet die wel.
Toen nogmaals gaan zoeken op Google, maar helaas opnieuw zonder resultaat.
Kan iemand mij helpen om de Frequentie te achterhalen? Heeft iemand meer informatie?
S&P de fabrikant helpt geen eindgebruikers.
Het betreft de volgende hardware:
- S&P AFSTANDSBEDIENING RF MC2 OZEO E
- S&P Woonhuisventilator OZEO-E ECOWATT RF
Alvast dank!
Na een uitgebreide zoektocht op Google, kom ik hier terecht. Misschien dat iemand van jullie mij kan helpen.
Momenteel wil ik via HomeKit mijn luchtafvoer van de badkamer kunnen aansturen. Hiervoor heb ik eerst de Frequentie nodig waarop hij werkt. Mijn eerste gedachte was dan ook 433 MHz. Hiervoor heb ik dan een Arduino opstelling gemaakt en de RC-Switch library gebruikt. Echter, zonder resultaat. Mijn Klik aan klik uit remote ziet die wel.
Toen nogmaals gaan zoeken op Google, maar helaas opnieuw zonder resultaat.
Kan iemand mij helpen om de Frequentie te achterhalen? Heeft iemand meer informatie?
S&P de fabrikant helpt geen eindgebruikers.

Het betreft de volgende hardware:
- S&P AFSTANDSBEDIENING RF MC2 OZEO E
- S&P Woonhuisventilator OZEO-E ECOWATT RF
Alvast dank!
Google me This, Google me That ...