Toon posts:

Afhaalpunt Amazon.de

Pagina: 1
Acties:

• linp
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-01 19:40
Vanavond voor de zoveelste keer had de DHL bezorger geen trek het pad naar mijn huis op te rijden.
Pakje in de brievenbus (aan de weg) geramd tot het niet meer verder de bus in kon.
Ik woon nogal afgelegen dus gelukkig was er nog geen dief langs geweest.
Ik kan zo geen afhaalpunt optie vinden, iemand raad?

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hang een pakket brievenbus op :)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Even hier de stappen doorlopen en je hebt je dichtstbijzijnde DHL afhaalpunt gevonden: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/dhl-servicepoints

Ik weet alleen niet of Amazon dat accepteert.

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
linp schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 22:38:
Vanavond voor de zoveelste keer had de DHL bezorger geen trek het pad naar mijn huis op te rijden.
Pakje in de brievenbus (aan de weg) geramd tot het niet meer verder de bus in kon.
Ik woon nogal afgelegen dus gelukkig was er nog geen dief langs geweest.
Ik kan zo geen afhaalpunt optie vinden, iemand raad?
In de app zit het hier:

Bovenaan pagina staat je 'liefern an' adres. Klik daarop.
-> adressbuch verwalten
-> neue abholstation hinzufugen

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:41
Via de website, kan je in je account een adres toevoegen, en dan in het volgende scherm op de link klikken om een afhaalpunt (aan je adresboek) toe te voegen:

Dat zijn overigens vooral/alleen(?) PostNL afhaalunten.

Je kan echter niet alle producten naar een afhaalpunt laten leveren. Wat je daarom bij DHL ook nog kan doen, is een account aanmaken voor hun app, en daarin het e-mailadres wat je bij dergelijke zendingen gebruikt opslaan. Bestellingen waarbij je dat e-mailadres opgeeft (en de verkopende partij het ook doorgeeft aan DHL, Amazon doet dat iig), komen dan automatisch in je app. Als je dan een pushbericht krijgt dat er een pakketje onderweg is, kan je in de app alsnog aangeven dat je het bij een afhaalpunt wilt laten bezorgen.

[Voor 3% gewijzigd door Wild Chocolate op 16-12-2022 23:05]

iRacing Profiel

• linp
@dragon2 @Wild Chocolate
Super! ik had het nooit gevonden, heb meteen de lokale winkel gevonden, nu kan ik dus kiezen; brievenbus item naar mijn adres, groter: afhalen. perfect.
@Wild Chocolate
In mijn haast had ik de raad betreffende DHL niet gelezen, ik gebruik altijd de desktop maar zal dat aanvullen en dus in de app een pushbericht krijg zodat ik ook een DHL punt kan gebruiken.

[Voor 36% gewijzigd door linp op 16-12-2022 23:15. Reden: aanvulling]

• linp
Ik dacht dat het een geintje was, blijkt dus echt.
Gaan we maar niet doen ,lijkt me echt een goeie uitnodiging, vooral hier, stil weggetje buitenaf.....

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
linp schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 23:24:
[...]

Ik dacht dat het een geintje was, blijkt dus echt.
Gaan we maar niet doen ,lijkt me echt een goeie uitnodiging, vooral hier, stil weggetje buitenaf.....
ik weet niet of pakketbezorgers zoals DHL ook afspraken/regels hebben zoals PostNL met de post.

Voor de post mag de afstand van de openbare weg naar de brievenbus 10 meter zijn (https://www.postnl.nl/kla...e-eigen-brievenbus/eisen/). Als je afgelegen woont (deze dagen glad) kan ik mij helemaal voorstellen dat men geen zin heeft een pad af te gaan.... Eigen veiligheid is ook belangrijk!

Tegelijkertijd bezorgen ze 'tot de deur' dus je zal vast wel een klacht kunnen indienen.

Zo gek is zo'n bus dus niet

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:20
Onlangs een nieuwe nas bij amazon.de besteld. Die kon niet op een afhaalpunt geleverd worden volgens Amazon, maar nadat ik de DHL code ontving heb ik, nadat ie echt verstuurd was, de aflevering alsnog kunnen omzetten naar een afhaalpunt. Het kan dus vaak wel.

TrueNAS (Asustor AS6704T (4x16TB MG08)), OPNsense (Protectli FW6B), OpenWrt (2x Belkin RT3200), Logitech Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

• linp
President schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 04:00:
[...]

Voor de post mag de afstand van de openbare weg naar de brievenbus 10 meter zijn (https://www.postnl.nl/kla...e-eigen-brievenbus/eisen/).
afstand tot de weg is 6m.
Als je afgelegen woont (deze dagen glad) kan ik mij helemaal voorstellen dat men geen zin heeft een pad af te gaan.... Eigen veiligheid is ook belangrijk!
Mijn pad is niet glad, dit gebeurt regelmatig, ook bij mooi weer.
De professionele chaufeurs rijden achteruit tot de voordeur.
Tegelijkertijd bezorgen ze 'tot de deur' dus je zal vast wel een klacht kunnen indienen.
Daar ben ik al lang mee gestopt.

[/quote]
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee