5 1/4 coolers

Pagina: 1
Acties:

• Tozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-07 21:23
Hey

Ik zoek een winkel/bedrijf/whutever die van die front-coolertjes verkoopt, ik bedoel dus van die dingetjes die je in plaats van die plastic kapjes hebt.

En daar zit dan 1 of 2 kleine fannetjes in, dit om mijn HDD's wat te koelen.

Snapt iemand me? En weet iemand waar ik die kan halen?

Bye,
Tozz

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:44
Zoek winkels die iceberg of spire koelers verkopen. Hebben ze zeker weten ook de front-coolers van beide merken.
rg-computers bijv.

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 01:16 schreef Tozz het volgende:
Hey

Ik zoek een winkel/bedrijf/whutever die van die front-coolertjes verkoopt, ik bedoel dus van die dingetjes die je in plaats van die plastic kapjes hebt.

En daar zit dan 1 of 2 kleine fannetjes in, dit om mijn HDD's wat te koelen.

Snapt iemand me? En weet iemand waar ik die kan halen?

Bye,
Tozz

kijk is op www.computerplanet.nl

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 11:45
Je bedoelt een HD koeler neem ik aan?!
Ik heb er zo een, een tripple fan HD-cooler van JustCooler. Een zeer geruisloos dingetje en het verschil in temp is duidelijk merkbaar.

Kijk eens op http://www.informatique.nl bij Producten - Koelers

( Deze heb ik dus: JustCooler 5.25" Harddisk Cooling Kit 3xFan )

Verwijderd

Ik zou als ik jou was een CoolerMaster DCD-4002 nemen, ik heb er zelf ook een, en ben er erg tevreden over, ga er binnenkort nog een kopen voor m'n 2e hd. Hij is in vergelijking met andere coolersa misshcien wat prijzig maar dan heb je ook echt wat. Het is niet alleen een fannetje, maar oook een soort van heatsink, die ook nog koelt als je de fan uitzet (die overigend bijna geen geluid maakt, maar dat is natuurlijk altijd relatief)

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:01
Ik zag laatst ook ergens een coolertje van Target dat je volgens mij op de plek van de seriele poort kunt installeren. Het is wel geen HD cooler maar wel een extra koeler voor binnenin.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
je kunt ze het beste op de hcc kopen, bij een of andere duitser, waren ze erg goedkoop , heb ik 2 jaar geleden gedaan, en nog steeds zijn ze in de winkel flink duurder dan toen.
Pagina: 1