Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Iemand?
Ligt eraan welke provider. het is mogelijk bij sommige, moet je eens bellen met de desbetreffende klantenservice
Verwijderd
Ik heb er nog nooit van gehoord... 
Bel maar 's met de klantenservice van de provider die
je wilde inschakelen bij de poging iemand te verassen...
Bel maar 's met de klantenservice van de provider die
je wilde inschakelen bij de poging iemand te verassen...
Het gaat om KPN... maar anders bel ik de klantenservice wel...
Verwijderd
Veel succes met die klantenservice. Kun je niet ff de hand leggen op die mobiel. Dan is het probleem toch zo opgelost.
Stond in het verkeerde draadje, sorry:
Dit werkt vast ook als je het eenmalig overmaakt zoals hier beschreven:
Dit werkt vast ook als je het eenmalig overmaakt zoals hier beschreven:
Bron: http://www.kpn-mobiel.nl/kmc/klantenservice/popups/mtkautomatischopwaard.htmlAutomatisch Opwaarderen starten
Geef uw bank opdracht tot een maandelijkse overboeking naar banknummer 5 3000 2000 ten name van KPN Mobile te Den Haag met het 10-cijferige mobiele nummer zonder spaties of streepjes als betalingskenmerk. Opwaarderen kan met minimaal f 22,04 / 10,00 en maximaal
f 264,48 / 120,00. Houdt u rekening met een verwerkingstijd van tien werkdagen.
Nadat het bedrag is afgeschreven kan het maximaal vier werkdagen duren voordat het beltegoed is opgewaardeerd.
Deze dienst is alleen toegankelijk voor mensen die bellen met een prepaid-aansluiting van KPN Mobile.
LET OP: Vul het nummer goed in want u kunt ook andermans nummer opwaarderen. Als dat gebeurt, krijgt u geen geld terug.
Bel de Klantenservice van uw bank als u niet weet hoe u opdracht geeft voor een periodieke overschrijving. (Postbank: 0800-0400, ABN Amro: 0900-0024, Fortis: 0900-8170, SNS: 0800-1880, Rabobank: Vraag het op uw eigen Rabobankkantoor).
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Nou, verras me maar eens dan !
Mother, will they like this song?
Pagina: 1