Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Vergeet je Registred DDR niet, zelf denk ik over 2x1GHz. Duron, lekker cheap, kan ik met kerst upgraden naar....1,8???
Heb er ervaring mee ja, alleen wou de klant die het systeem kocht er een IDE-RAID controller in en geen gebruik maken van de onboard SCSI.
Maar het werkte perfect in Win2k (2 SETI's tegelijk gedraaid, 5 uur/stuk @1200MHz)
Het board is stabiel, het BIOS vindt ik erg vreemd.
Maar het werkte perfect in Win2k (2 SETI's tegelijk gedraaid, 5 uur/stuk @1200MHz)
Het board is stabiel, het BIOS vindt ik erg vreemd.
Verwijderd
onboard scsi???
Je hebt't waarschijnlijk over de Thunder, het "grote broertje" van de Tiger.
Heeft Tyan overigens distributeurs in Nederland?
(Behalve dealers als microtronica)
Je hebt't waarschijnlijk over de Thunder, het "grote broertje" van de Tiger.
Heeft Tyan overigens distributeurs in Nederland?
(Behalve dealers als microtronica)
Verwijderd
Maar 735 gulden?! Aargh... Daar koop je ook twee losse moederborden voor. (Of vier ECS K7S5A borden, die mij prima bevalt) Of twee K7S5A's en twee Thunderbirds.Op donderdag 30 augustus 2001 01:15 schreef OMX2000 het volgende:
Heeft iemand hier al ervaring mee. Dit plankje kost momenteel maar 735 (zie pricewatch), en heeft volgens mij wel een aantal goede recenties gehad... En nu 1Ghz T-birds nog maar 250 piek kosten... Heb je voor ca. 1250 piek, een Dual 1 Ghz systeem...
Waarom zou je zo'n Dual systeem nemen? Het gaat er echt niet twee keer zo hard van hoor...
/me heeft ooit een BP6 met 2xCelly400 gehad... Vond het maar nix eigenlijk...
Hadrware.nl kon toendertijd vrij vroeg de Thunder leveren, misschien de Tiger ook wel??
Microtronica is dacht ik trouwens dealer af van Tyan Materiaal, heb ze ook een keer gebeld, toen mijn thunder eraan kwam ivm voeding, maar toen zeiden ze dat tegen mij..
Microtronica is dacht ik trouwens dealer af van Tyan Materiaal, heb ze ook een keer gebeld, toen mijn thunder eraan kwam ivm voeding, maar toen zeiden ze dat tegen mij..
Je hebt er toen toch wel NT opgezet of linux ?Op woensdag 19 september 2001 14:22 schreef MAD25 het volgende:
[..]
Maar 735 gulden?! Aargh... Daar koop je ook twee losse moederborden voor. (Of vier ECS K7S5A borden, die mij prima bevalt) Of twee K7S5A's en twee Thunderbirds.
Waarom zou je zo'n Dual systeem nemen? Het gaat er echt niet twee keer zo hard van hoor...
/me heeft ooit een BP6 met 2xCelly400 gehad... Vond het maar nix eigenlijk...
Toch geen win9x want dat heb je nix aan je dual.
Ik heb er eentje in bestelling voor een t.net server, dan kunnen de tweakers met hun onzuinigee surfgedrag
(nu zo'n 900.000 pageviews per dag) zelf uitproberen of-ie snel en stabiel is
.
(mijn ervaring met de BP6).
Wat heb ik aan twee plankjes als ik maar één pc tegelijkertijd gebruik. 'Twee keer zo hard' ligt eraan wat je er mee gaat doen. Een dual systeem heeft iig meer 'trekkracht' dan een single proc systeem. Je kunt er tegenaan gooien wat je wilt, maar hij zal vrijwel altijd reservers overhebbenMaar 735 gulden?! Aargh... Daar koop je ook twee losse moederborden voor. (Of vier ECS K7S5A borden, die mij prima bevalt) Of twee K7S5A's en twee Thunderbirds. Waarom zou je zo'n Dual systeem nemen? Het gaat er echt niet twee keer zo hard van hoor...
Verwijderd
2000 had ik erop... Met SMP aan natuurlijkOp woensdag 19 september 2001 18:32 schreef Pr3d4t0r het volgende:
[..]
Je hebt er toen toch wel NT opgezet of linux ?
Toch geen win9x want dat heb je nix aan je dual.
We hebben al een Thunder K7 maar daar kan nog niets mee gedaan worden omdat de PSU's onvindbaar zijn. De Tiger MP is in bestelling. Er komen twee 1,2GHz Athlon MP's op te draaien. Op de Thunder K7 komt misschien een Athlon XP.Op woensdag 19 september 2001 23:34 schreef gcb het volgende:
He Femme,
Heb je een Tiger of een Thunder in bestelling staan? En wat voor proc's komen daarop?
Hoezo, de psu is niet te vinden, ben je hem kwijt, of moet je hem nog bestellen 
Indien er nog 1 besteld moet worden, ik heb nog wel een adresje voor je, rechstreeks uit engeland, delta voedingen.
Dit is 1 van de drie gecertificeerde voedingen voor de thunder k7, was ideaal, alleen wij hebben het toen niet gedaan, omdat het (in ons opzicht) te lang duurde, dus hebben we al met al nmb voedingen besteld.
Indien er nog 1 besteld moet worden, ik heb nog wel een adresje voor je, rechstreeks uit engeland, delta voedingen.
Dit is 1 van de drie gecertificeerde voedingen voor de thunder k7, was ideaal, alleen wij hebben het toen niet gedaan, omdat het (in ons opzicht) te lang duurde, dus hebben we al met al nmb voedingen besteld.
edit:
Antec, Inc.
PP-460D (460W)
Shawn Carroll, 888.54-ANTEC [26832]
scarroll@antec-inc.com
Delta Electronics Inc.
DPS465AB-A (460W)
Jerry Chang, 510.668.5133
jchang@ca.us.delta-corp.com
NMB Technologies Corp.
SD025A460WSW (460W)
Kevin Letzer, 818.341.3355 x4544
kletzer@nmbtech.com
Zippy Technology Corp.
HP2-6460P (460W)
T : 886-2-29188512
F : 886-2-29155765
powersales@zippy.com.tw
alle gecertificeerde psu's voor de thunder k7, keus zat lijkt mij....
Wij gebruiken (ik en alo iig) nmb, voldoet uitermate goed...
Antec, Inc.
PP-460D (460W)
Shawn Carroll, 888.54-ANTEC [26832]
scarroll@antec-inc.com
Delta Electronics Inc.
DPS465AB-A (460W)
Jerry Chang, 510.668.5133
jchang@ca.us.delta-corp.com
NMB Technologies Corp.
SD025A460WSW (460W)
Kevin Letzer, 818.341.3355 x4544
kletzer@nmbtech.com
Zippy Technology Corp.
HP2-6460P (460W)
T : 886-2-29188512
F : 886-2-29155765
powersales@zippy.com.tw
alle gecertificeerde psu's voor de thunder k7, keus zat lijkt mij....
Wij gebruiken (ik en alo iig) nmb, voldoet uitermate goed...
Ikke ook een NMB, kan je de naam en email van de contactpersoon in de UK wel even geven. Kost je $100+$37 s&h en dan wordt ie netjes aan de deur gebracht.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Pagina: 1