Ik werk in de zorg en zoek voor een cliënt een device, het zal haar allereerste computerachtig apparaat worden, ze heeft bijv ook geen smartphone.
Ik zoek een?
Tablet, android of iPad. Ong 10" beeldscherm
Wat is je budget?
Geen factor dat meetelt
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Familienet gebruiken (soort Facebook voor verzorgingshuizen), beeldbellen met anderen die android of Apple devices hebben
Alles draait via wifi
Wat heb je zelf al gevonden?
Het gaat voornamelijk over gebruikersgemak. Voor haar. Ik heb zelf altijd android omdat dit een open systeem is, maar voor haar opteer ik juist voor Apple vanwege de geslotenheid. Ik wil voor haar iconen op desktop plaatsen van haar contacten waarop ze dus kan drukken en dan heeft ze gelijk contact met een bekende, hooguit even bevestigen met vingerafdruk.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek dus iets dat zo foolproof mogelijk te houden is.
Ik zoek een?
Tablet, android of iPad. Ong 10" beeldscherm
Wat is je budget?
Geen factor dat meetelt
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Familienet gebruiken (soort Facebook voor verzorgingshuizen), beeldbellen met anderen die android of Apple devices hebben
Alles draait via wifi
Wat heb je zelf al gevonden?
Het gaat voornamelijk over gebruikersgemak. Voor haar. Ik heb zelf altijd android omdat dit een open systeem is, maar voor haar opteer ik juist voor Apple vanwege de geslotenheid. Ik wil voor haar iconen op desktop plaatsen van haar contacten waarop ze dus kan drukken en dan heeft ze gelijk contact met een bekende, hooguit even bevestigen met vingerafdruk.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek dus iets dat zo foolproof mogelijk te houden is.