Ik heb een uitvoering: LG 34UC87C-B Zwart en een uitvoering: MSI GeForce RTX 3070 Ventus 2X OC verbonden met een displayport kabel. Dit ging altijd goed, tot laatst toen het beeld net niet helemaal goed leek. Het lijkt wel alsof er chroma subsampling wordt gebruikt. De kleuren kloppen nét niet, en het is nét niet helemaal scherp.
In de nVidia settings lijkt alles goed te staan:
Handmatig settings hier veranderen helpt niet. Ik heb voor het probleem zich voordeed verder ook niks in de settings veranderd. Het begon toen ik een keer mijn laptop via HDMI aan mijn beeldscherm koppelde en daarna weer terug ging naar mijn PC.
Als ik de PC via HDMI verbind, lijkt alles wel goed te gaan, maar ben ik gelimiteerd to 50Hz.
Enig idee wat het probleem kan zijn? Het moet werken, want het heeft het altijd gedaan, ook met vorige videokaarten.
In de nVidia settings lijkt alles goed te staan:
Handmatig settings hier veranderen helpt niet. Ik heb voor het probleem zich voordeed verder ook niks in de settings veranderd. Het begon toen ik een keer mijn laptop via HDMI aan mijn beeldscherm koppelde en daarna weer terug ging naar mijn PC.
Als ik de PC via HDMI verbind, lijkt alles wel goed te gaan, maar ben ik gelimiteerd to 50Hz.
Enig idee wat het probleem kan zijn? Het moet werken, want het heeft het altijd gedaan, ook met vorige videokaarten.
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.