Hallo.
Ik ben bezig met een nieuw bedrijf met een nieuw domain: a.org.
Nu heb ik een office365 business licentie aangeschaft en heb deze (middels Microosft 365 admin center) succesvol 'gekoppeld' aan dit domain (heb dus de MX, TXT en CNAME records aan mijn domain-dns toegeveogd)
Hieronder is dat te zien:
:strip_exif()/f/image/tCRBO4DAMFMFHXyIAgaS76aC.jpg?f=fotoalbum_large)
Wanneer ik nu in de online outlook(mail) inlog dan kan ik als user mynaam@a.org mails naar buiten sturen dat werkt als een speer. Echter, als ik van buitenaf (bijv hotmail) weer mail naar mynaam@a.org terug wil sturen (ook op een reply) dan krijg ik dit:
:strip_exif()/f/image/RJo6QC7w06BJugNUxaB2sOtt.jpg?f=fotoalbum_large)
en
:strip_exif()/f/image/BJ9IbHhHQXHMlG2PLafF0BBa.jpg?f=fotoalbum_large)
wat ik niet snap is de melding :
"Reported error: 550 5.0.350 Remote server returned an error -> 550 No such recipient here " omdat ik een reply doe van de mail.
iemand enig idee waar dit in kan zitten??
Ik ben bezig met een nieuw bedrijf met een nieuw domain: a.org.
Nu heb ik een office365 business licentie aangeschaft en heb deze (middels Microosft 365 admin center) succesvol 'gekoppeld' aan dit domain (heb dus de MX, TXT en CNAME records aan mijn domain-dns toegeveogd)
Hieronder is dat te zien:
:strip_exif()/f/image/tCRBO4DAMFMFHXyIAgaS76aC.jpg?f=fotoalbum_large)
Wanneer ik nu in de online outlook(mail) inlog dan kan ik als user mynaam@a.org mails naar buiten sturen dat werkt als een speer. Echter, als ik van buitenaf (bijv hotmail) weer mail naar mynaam@a.org terug wil sturen (ook op een reply) dan krijg ik dit:
:strip_exif()/f/image/RJo6QC7w06BJugNUxaB2sOtt.jpg?f=fotoalbum_large)
en
:strip_exif()/f/image/BJ9IbHhHQXHMlG2PLafF0BBa.jpg?f=fotoalbum_large)
wat ik niet snap is de melding :
"Reported error: 550 5.0.350 Remote server returned an error -> 550 No such recipient here " omdat ik een reply doe van de mail.

iemand enig idee waar dit in kan zitten??