Mijn vraag
Ik neem in Excel een eenvoudige macro op. Als ik die uitvoer krijg ik foutmelding 1004.
Bijlage foutmelding:
Bijlage Macro:
Relevante software en hardware die ik gebruik
MacBook Pro met MacOS Ventura 13.0.1, Microsoft Excel voor de Mac 16.66.1
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
* In de macro kopieer ik (de formule in) een cel, ga een cel naar beneden, en plak daar de formule in.
Dit geeft de Visual Basic regel: ActiveCell.Offset(1, 0).Range("A1").Select
Deze geeft een foutmelding.
* De macro begon eerst in cel A1. Ik heb de eerste 8 regels van de spreadsheet vastgezet.
Omdat ik dacht dat het daaraan lag, heb ik de macro in cel A10 laten beginnen.
Maar dit geeft nog steeds dezelfde foutmelding.
* Omdat slechts één cel geselecteerd wordt, is de toevoeging Range("A1") overbodig. In de veronderstelling dat het daar aan lag, heb ik deze verwijderd. Maar dit geeft nog steeds dezelfde foutmelding.
* Tot slot: ik heb zelf niets geprogrammeerd. Ik heb alleen een macro opgenomen, en Excel maakt daar Visual Basic code van die niet goed werkt.
Ik neem in Excel een eenvoudige macro op. Als ik die uitvoer krijg ik foutmelding 1004.
Bijlage foutmelding:
Bijlage Macro:
Relevante software en hardware die ik gebruik
MacBook Pro met MacOS Ventura 13.0.1, Microsoft Excel voor de Mac 16.66.1
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
* In de macro kopieer ik (de formule in) een cel, ga een cel naar beneden, en plak daar de formule in.
Dit geeft de Visual Basic regel: ActiveCell.Offset(1, 0).Range("A1").Select
Deze geeft een foutmelding.
* De macro begon eerst in cel A1. Ik heb de eerste 8 regels van de spreadsheet vastgezet.
Omdat ik dacht dat het daaraan lag, heb ik de macro in cel A10 laten beginnen.
Maar dit geeft nog steeds dezelfde foutmelding.
* Omdat slechts één cel geselecteerd wordt, is de toevoeging Range("A1") overbodig. In de veronderstelling dat het daar aan lag, heb ik deze verwijderd. Maar dit geeft nog steeds dezelfde foutmelding.
* Tot slot: ik heb zelf niets geprogrammeerd. Ik heb alleen een macro opgenomen, en Excel maakt daar Visual Basic code van die niet goed werkt.