van google chrome terug naar google browser om favorieten t

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugy1
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-04 16:57
Mijn vraag
...
Hoe krijg ik mijn favorieten terug bij de google browser?

ik gebruikte steeds de gewone google browser maar omdat google steeds vroeg wil je de google chrome browser gebruiken heb ik deze aangeklikt met gevolg dat al mijn favorieten weg zijn.

Kan ik dit nog herstellen door terug naar de gewone google browser terug te gaan en hoe ?
Relevante software en hardware die ik gebruik
windows 10 pro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
..ik heb de favorieten proberen te herstellen zoals in deze video YouTube: How To RESTORE DELETED BOOKMARKS on GOOGLE CHROME (2022)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emperor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-05 21:46
hugy1 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 23:57:
Mijn vraag
...
Hoe krijg ik mijn favorieten terug bij de google browser?

ik gebruikte steeds de gewone google browser maar omdat google steeds vroeg wil je de google chrome browser gebruiken heb ik deze aangeklikt met gevolg dat al mijn favorieten weg zijn.

Kan ik dit nog herstellen door terug naar de gewone google browser terug te gaan en hoe ?
Relevante software en hardware die ik gebruik
windows 10 pro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
..ik heb de favorieten proberen te herstellen zoals in deze video YouTube: How To RESTORE DELETED BOOKMARKS on GOOGLE CHROME (2022)
Volgens mij haal je hier echt een aantal dingen door elkaar, of je vraag is echt niet duidelijk...
De webbrowser van Google heet Google Chrome, er is geen andere Google Browser?

Misschien dat je Microsoft Edge gebruikte? En dat deze, als je google.nl bezocht, je vroeg om over te stappen?
Als dit klopt dan zou je eens kunnen proberen om Edge op te starten (staat in je start menu)

• hugy1
Emperor schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:17:
[...]

Volgens mij haal je hier echt een aantal dingen door elkaar, of je vraag is echt niet duidelijk...
De webbrowser van Google heet Google Chrome, er is geen andere Google Browser?

Misschien dat je Microsoft Edge gebruikte? En dat deze, als je google.nl bezocht, je vroeg om over te stappen?
Als dit klopt dan zou je eens kunnen proberen om Edge op te starten (staat in je start menu)
ik gebruikte de google webbrowser, er was misschien een google chrome update het uitzicht ziet er anders uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:34

heuveltje

KoelkastFilosoof

hugy1 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:38:
[...]

ik gebruikte de google webbrowser, er was misschien een google chrome update het uitzicht ziet er anders uit.
chrome is de webbrowser van google. en die ziet er al jaren ongeveer hetzelfde uit.
(voor zover het tegenwoordig zo minimalistisch iets, dat je moet zoeken naar de verschillen tussen diverse browsers)

Dus je zult echt iets duidelijker moeten omschrijven van wat naar wat je wilt / bent gegaan

zag het er toevallig eerder zo uit ?
Afbeeldingslocatie: https://www.cnet.com/a/img/resize/3fb5de7a1984821090fa9e7e5d17e614db6f845e/hub/2020/01/17/3da0f51d-365b-4759-85e5-a07232c81108/re4mtzd.jpg?auto=webp&fit=crop&height=675&width=1200

[ Voor 18% gewijzigd door heuveltje op 15-12-2022 17:32 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugy1
heuveltje schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:40:
[...]

chrome is de webbrowser van google. en die ziet er al jaren ongeveer hetzelfde uit.
(voor zover het tegenwoordig zo minimalistisch iets, dat je moet zoeken naar de verschillen tussen diverse browsers)

Dus je zult echt iets duidelijker moeten omschrijven van wat naar wat je wilt / bent gegaan

zag het er toevallig eerder zo uit ?
[Afbeelding]
ik probeer het opnieuw te verduidelijken.
ik was aan surfen met google chrome webbrowser en kreeg rechts bovenaan dat er een update was deze staat er nu op Chrome is up-to-date
Versie 108.0.5359.125 (Officiële build) (64-bits)

Ik heb mijn andere harddisk er eens opnieuw in geplaatst en zie dat de vorige versie 107.0.5304.107 (Officiële build) (64-bits) was na het updaten van de versie 107.0.5304.107 (Officiële build) (64-bits) naar de Versie 108.0.5359.125 (Officiële build) (64-bits zijn al mijn bootmarks weg bij mijn bladwijzer hoe kan ik deze herstellen zodat ik mijn bootmarks terug heb ? Ik hoop dat dit voldoende info is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:29

DarkSide

theres no place like ::1

ben je ingelogd?
Heb je sync aan staan? En niet toevallig ooit bookmark syncs uit gezet?
heb je een favorietenbalk en is die nu weg?

heb je screenshots om mogelijk e.e.a. nog wat te verduidelijken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugy1
DarkSide schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:02:
ben je ingelogd?
Heb je sync aan staan? En niet toevallig ooit bookmark syncs uit gezet?
heb je een favorietenbalk en is die nu weg?

heb je screenshots om mogelijk e.e.a. nog wat te verduidelijken.
Ik denk dat ik nog nooit sync heb gebruikt. Ik gebruikte enkel de ster om een bootmarks op te slaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sUBPsrjIDyp0VohDbWyoTT0pNxc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sDpIcw8jgSWuNTjyaTXAGB8Q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01:12
Volgens mij heb je per ongeluk een andere gebruiker aangemaakt binnen Chrome. Kijk maar eens goed naar je taakbalk. Je ziet het Chrome icoon tussen PowerPoint en Configuratiescherm staan.

In Chrome, druk rechts bovenin eens op je icoontje (De H met groene cirkel) en kijk eens of je daar van gebruiker kan wisselen?

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugy1
Gr4mpyC3t schreef op maandag 19 december 2022 @ 21:46:
Volgens mij heb je per ongeluk een andere gebruiker aangemaakt binnen Chrome. Kijk maar eens goed naar je taakbalk. Je ziet het Chrome icoon tussen PowerPoint en Configuratiescherm staan.

In Chrome, druk rechts bovenin eens op je icoontje (De H met groene cirkel) en kijk eens of je daar van gebruiker kan wisselen?
ik zie dat ook op de taakbalk vroeg dan om sync maar die troep moet ik niet hebben. Er staat geen andere naam bij de groene cirkel H .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

ik zie twee chrome browsers.
Een zonder profiel zoals @Gr4mpyC3t aangaf. En een met.
Sluit die het die "H" eens af. en start die naast Powerpoint eens op.

Of log eens uit. En log weer in met je google account.
En wat bedoel je met taakbalk die om sync vroeg? En welke troep moet je niet hebben?

Het is (vind ik) aan te raden om juist wel te syncen.
Dan hoef je alleen maar in te loggen in je browser en al je favorieten etc neem je mee.
Default hoort dat aan te staan/naar gevraagd te worden

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugy1
DarkSide schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 06:53:
ik zie twee chrome browsers.
Een zonder profiel zoals @Gr4mpyC3t aangaf. En een met.
Sluit die het die "H" eens af. en start die naast Powerpoint eens op.

Of log eens uit. En log weer in met je google account.
En wat bedoel je met taakbalk die om sync vroeg? En welke troep moet je niet hebben?

Het is (vind ik) aan te raden om juist wel te syncen.
Dan hoef je alleen maar in te loggen in je browser en al je favorieten etc neem je mee.
Default hoort dat aan te staan/naar gevraagd te worden
zo juist sync ingeschakeld geen bookmarks te vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9NarlAiA86MjaX0vvMrhH5NJvYs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mrajyw6ULQKYTQlinbfQ4Wp7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-05 18:06

Patriot

Fulltime #whatpulsert

hugy1 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 15:56:
[...]

zo juist sync ingeschakeld geen bookmarks te vinden.

[Afbeelding]
Als je sync nog nooit eerder hebt gehad dan krijg je er nu natuurlijk ook geen bookmarks uit. Als je nu rechtsboven op de 'h' in de turquoise cirkel klikt, wat krijg je dan te zien? Kun je daar eens een screenshot van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugy1
Patriot schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:01:
[...]

Als je sync nog nooit eerder hebt gehad dan krijg je er nu natuurlijk ook geen bookmarks uit. Als je nu rechtsboven op de 'h' in de turquoise cirkel klikt, wat krijg je dan te zien? Kun je daar eens een screenshot van maken?
stond vol met bootmarks voor de update voor mij in dit geval zijn update= problemen.
deze update heeft weinig nieuws gebracht.
als je ook de cirkel klik dan zie je mijn account email adres meer vind ik er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

hugy1 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:11:
[...]

stond vol met bootmarks voor de update voor mij in dit geval zijn update= problemen.
deze update heeft weinig nieuws gebracht.
als je ook de cirkel klik dan zie je mijn account email adres meer vind ik er niet.
Een update van Chrome laat geen bookmarks verdwijnen, onbedoeld op een ander profiel zitten zorgt daar wel voor. In de pop-up die verschijnt als je op je profiel-icoon klikt zit sowieso meer informatie dan wat jij nu hebt genoemd. Het is voor jou moeilijk om op waarde te schatten omdat je er weinig verstand van hebt, daarom vraag ik om een screenshot en niet om een omschrijving van wat je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugy1
Patriot schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:16:
[...]

Een update van Chrome laat geen bookmarks verdwijnen, onbedoeld op een ander profiel zitten zorgt daar wel voor. In de pop-up die verschijnt als je op je profiel-icoon klikt zit sowieso meer informatie dan wat jij nu hebt genoemd. Het is voor jou moeilijk om op waarde te schatten omdat je er weinig verstand van hebt, daarom vraag ik om een screenshot en niet om een omschrijving van wat je ziet.
dit is het account waarmee ik werk. sync nooit gebruikt , na de update zijn bookmarks blijkbaar weg ,nergens meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

hugy1 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:22:
[...]

dit is het account waarmee ik werk. sync nooit gebruikt , na de update zijn bookmarks blijkbaar weg ,nergens meer te vinden.
Is er een reden waarom je weigert van die pop-up een screenshot te plaatsen? Het is lastig om je te helpen als je de informatie waar we om vragen niet wil delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugy1
Patriot schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:29:
[...]

Is er een reden waarom je weigert van die pop-up een screenshot te plaatsen? Het is lastig om je te helpen als je de informatie waar we om vragen niet wil delen.
ik ga mijn email adres hier niet open plaatsen , wordt steeds afgeraden voor in verband spam vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

hugy1 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:33:
[...]

ik ga mijn email adres hier niet open plaatsen , wordt steeds afgeraden voor in verband spam vandaar.
Dan plaats je met paint even een zwart vlakje over het e-mailadres ;)

Overigens kan voor spam het op die manier delen van een e-mailadres niet zoveel kwaad, neemt niet weg dat ik me kan voorstellen dat je een persoonlijk adres liever niet zomaar deelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugy1
Patriot schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:39:
[...]

Dan plaats je met paint even een zwart vlakje over het e-mailadres ;)

Overigens kan voor spam het op die manier delen van een e-mailadres niet zoveel kwaad, neemt niet weg dat ik me kan voorstellen dat je een persoonlijk adres liever niet zomaar deelt.
gevonden gewoon uitloggen met mijn account.
Dan google chrome browser opnieuw openen zonder ingelogd te zijn en ik heb alle bookmarks terug deze zijn blijkbaar niet aan mijn account gekoppeld omdat ik geen sync gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ok mooi
Maar denk er wel even over na om e.e.a te gaan syncen.
Als je werkplek stuk gaat, dan ben je dus alles kwijt.
Je kunt prima een export maken van de huidige bookmarks.
Dan inloggen in google en syncen. En dan een import zodat je voor altijd je bookmarks meeneemt

Pagina: 1