Hey allemaal!
Ik heb nu bijna 1,5 jaar een PC draaien en denk ga het toch maar eens proberen op te lossen. Ik heb hem zelf in elkaar gezet, dit zijn de specs:
Asus ROG MAXIMUS XII HERO (WI-FI)
Be quiet! Dark Rock Pro 4
Corsair HX1200 V2 PSU / PC voeding
Intel Core i7 11700K
Lian Li Lancool II MESH Performance Midi Tower Behuizing
Samsung 980 1TB M.2 SSD
RTX3090 FE
Ik heb een idee dat het aan mijn PSU ligt maar heb geen idee hoe ik dit kan testen (wordt er online ook niet wijzer van). Voordat ik 'gewoon' maar een nieuwe PSU koop wil ik het graag met jullie even over hebben.
Hij valt random (lijkt het) uit, o.a. wanneer ik Forza Horizon 5 speel. Mijn videokaart (RTX3090FE) gaat dan branden (de lampjes, die staan normaal uit, geen idee waarom) en de code indicator op mn moederbord gaat cijfers weergeven.
Ik hoor graag hoe ik dit het beste kan debuggen en oplossen.
Alvast heel erg bedankt allemaal!
Ik heb nu bijna 1,5 jaar een PC draaien en denk ga het toch maar eens proberen op te lossen. Ik heb hem zelf in elkaar gezet, dit zijn de specs:
Asus ROG MAXIMUS XII HERO (WI-FI)
Be quiet! Dark Rock Pro 4
Corsair HX1200 V2 PSU / PC voeding
Intel Core i7 11700K
Lian Li Lancool II MESH Performance Midi Tower Behuizing
Samsung 980 1TB M.2 SSD
RTX3090 FE
Ik heb een idee dat het aan mijn PSU ligt maar heb geen idee hoe ik dit kan testen (wordt er online ook niet wijzer van). Voordat ik 'gewoon' maar een nieuwe PSU koop wil ik het graag met jullie even over hebben.
Hij valt random (lijkt het) uit, o.a. wanneer ik Forza Horizon 5 speel. Mijn videokaart (RTX3090FE) gaat dan branden (de lampjes, die staan normaal uit, geen idee waarom) en de code indicator op mn moederbord gaat cijfers weergeven.
Ik hoor graag hoe ik dit het beste kan debuggen en oplossen.
Alvast heel erg bedankt allemaal!