Toon posts:

Wat is beter ESS maestro onboard audio of SB16 ISA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even gezocht, maar ik kon niets vinden over dit topic. Ik zou dus een antwoord willen hebben op de bovenstaande vraag. De ESS chip zit op het chaintec mobo van mijn PII 350 systeem. Waarschijnlijk gaat dit naar m'n ouders en ik vraag me af of ik de onboard audio moet gebruiken of hun ISA kaart. De SB zal denk ik beter klinken, maar ik heb geen idee welk het meeste van de CPU vraagt.

Verwijderd

onboard audio :r (meestal dan)

De mening van de gemiddelde tweaker denk ik dan :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:40
Tja... denk persoonlijk dat je voor die onboard moet gaan, mocht ie echt brak zijn, dan sblive ofzo erin.

SB16 is een ouder kaartje, en kan oa geen 48Khz samples aan.

Krijg je een erg fucked up geluid.

Sommige divxjes, en DVD's hebben 48Khz audio, dus dat is maybe wel handig als dat normaal afgespeeld wordt.

Boeit dat je niet, en hecht je meer aan dos compatibiliteit -> SB16 erin

[topic=188127/1/500]

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 augustus 2001 00:20 schreef Cheatah het volgende:onboard audio :r (meestal dan)De mening van de gemiddelde tweaker denk ik dan :)
Daar ben ik het mee eens, maar het is het een of het ander en m'n ouders hooren dat verschil toch niet. Als een SB16 niet met DIVX overweg kan dan kan ik waarschijnlijk toch beter voor die onboard kaart kiezen. Als iemand een andere mening heeft laat het dan even weten AUB.