Toon posts:

Apple ID gebruikt op een ander apparaat?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:19
Ik zit even met iets waar ik de vinger maar niet achter krijg. Ik krijg af en toe onderstaande mails over het Apple ID van mijn dochter:
Beste ....,
De Apple ID van ..... (....@icloud.com) is gebruikt om in te loggen bij iCloud via een nieuw apparaat .
Datum en tijd: 13 december 2022, 18:30 uur CET
Als de informatie hierboven je bekend voorkomt, kun je dit bericht negeren.
Als jij en Vienna dit apparaat niet herkennen en denkt dat iemand heeft geprobeerd toegang te krijgen tot de account van Vienna, wijzig dan zo snel mogelijk het wachtwoord via https://appleid.apple.com.
Met vriendelijke groet,
Apple Support
Ik heb al 2 keer het wachtwoord gewijzigd en tevens staat 2 stap verificatie aan, maar ik blijf af en toe deze mails krijgen.

Ook in de lijst met devices gekeken, maar daar zie ik niks tussen staan wat ik niet ken.

Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

Alle reacties

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:15
Ik heb dit ook inmiddels al twee keer gehad, beide keren op momenten dat mijn zoon al lang lag te slapen... Hij kon het dus niet zelf zijn, want alle apparatuur waar zijn iCloud aan gekoppeld was, stond uit.

[Voor 31% gewijzigd door Sabelhout op 14-12-2022 08:41]

.....

• Spacialz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:43

Spacialz

Ovenvers

Is dit niet terug te zien in de iCloud registry op de website, zodat je kan zien wie wat hoe en waar?

Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:14
Is dit niet een mailtje dat jij als recovery account bent aangewezen?

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:19
Sabelhout schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:40:
Ik heb dit ook inmiddels al twee keer gehad, beide keren op momenten dat mijn zoon al lang lag te slapen... Hij kon het dus niet zelf zijn, want alle apparatuur waar zijn iCloud aan gekoppeld was, stond uit.
Hier was het dus op een moment dat we nog aan tafel zaten voor het avondeten en dus zowel haar iPhone als iPad stonden uit.
Spacialz schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:42:
Is dit niet terug te zien in de iCloud registry op de website, zodat je kan zien wie wat hoe en waar?
Is het een domme vraag als ik vraag waar ik die kan vinden? Ik heb wel op iCloud ingelogd, maar zie daar alleen maar de gekoppelde apparaten.
jeroen3 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:44:
Is dit niet een mailtje dat jij als recovery account bent aangewezen?
Lijkt mij niet, er staat in dat er is ingelogd op een nieuw apparaat. Daarnaast krijg ik deze mails niet voor de account van mijn andere dochters.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee