Toon posts:

S20 verbindt niet met laptop

Pagina: 1
Acties:

• aicirtap80
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 06-01 19:39
Ik weet niet in welk forum ik het moet plaatsen. Maar dacht hier zitten genoeg pc / telefoon mensen met de nodige kennis.
Dus ik doe het maar even hier. @beheer als het verkeerd staat zet het dan maar even in het juiste forum.

Ik kon mijn samsung S20 FE niet verbinden met mijn oude laptop. Toen dacht ik nog hij is bejaard dus het zal.
Maar ik heb net een spiksplinternieuwe HP en hetzelfde euvel.

Al suf gezocht op google en alle tips en trucs toegepast met 0 als resultaat.
Nu staat er vooral veel info over de oude samsungs en niet te de nieuwe. Dus ik weet ook niet waar ik bepaalde dingen terug kan vinden bij instellingen.
Zelfs die code en MTP gebruikt. Ook niks
Hij verbindt hem wel met bluetooth, maar dan zie ik hem nog niet bij deze pc staan. En ook gegevens ontvangen wil hij vervolgens niet doen. Ik krijg ook geen verbindingscode op de telefoon.
Al tig keer alles opnieuw opgestart aangezet.
Diverse usb kabels en poorten geprobeerd.
Help!!

Ik heb nog 3 maanden aan foto's van mezelf en mijn dochter op de telefoon staan en ik ben gewoon als de dood dat mijn telefoon gejat wordt oid. En dus alles kwijt ben.

Ik ga morgen maar even kijken of ik wel kan verbinden met de werk pc. Dat is nog een ouderwetse desktop pc haha. Dan staan ze maar even daar als dat wel lukt en kan. Weet niet of die beveiligd is of niet.

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:00
Foto's uploaden naar Google drive (of iets soortgelijks) vanaf je telefoon en je bent ook klaar? Stuk makkelijker dan jou voorgestelde methode.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 22:31

M2M

medicijnman

Als je je telefoon inplugt, kun je het berichtenvenster naar beneden trekken. Daar zal een melding staan dat de telefoon verbonden is met de PC, maar waarschijnlijk staat de telefoon op de "enkel opladen" stand. Je moet de telefoon ontgrendelen en bovendien de connectie-instelling op de telefoon wijzigen naar bestandsoverdracht.

-_-

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee