Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shortttrack
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 02-04-2023
Hallo

Adobe encore is uit de running gehaald. Ik gebruikte dit programma tot op heden altijd om dvd-menu's te maken maar dat gaat dus niet meer. En ik kom hier pas achter nu ik juist een volledige musicalvoorstelling gefilmd heb en gemonteerd. Klaar om op dvd te zetten dus.

Wij ontwierpen onze menu's altijd volledig zelf. Het lukt mij echter niet om een geschikt alternatief te vinden. Maar dat moet er toch zeker zijn, Of niet? Er worden toch nog altijd dvd's uitgebracht op film. En die menu's moeten ook gemaakt worden.

Kent iemand een geschikt alternatief? Het liefst gratis of met een volledig werkende proefversie. Dat is wat veel gevraagd uiteraard maar als het om een betalend programma gaat dan zal dit ook direct onze laatste dvd-registratie zijn denk ik.

En nu we er toch zijn. Wat zijn de eventuele geschikte alternatieven voor een dvd verkoop? Dan kan ik dit ook al aan mijn klant voorschotelen.

Alvast heel erg bedankt. Zit een beetje met mijn handen in het haar hier.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik vind meer dan genoeg alternatieven, letterlijk tientallen, als ik zoek op dvd creator free? Of kijk eens op wikipedia?

De vragen die er staan wanneer je hier een nieuw (vraag)topic opent staan er niet voor niets ;)
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
shortttrack schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:13:En nu we er toch zijn. Wat zijn de eventuele geschikte alternatieven voor een dvd verkoop?
Kom naar 2022 en upload je video naar YouTube, Vimeo of één van de vele alternatieven en ga voor digitale distributie. Als je dan toch per sé iets tastbaars wil geven dan stop je een QR code met de link naar je video in een DVD hoesje ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 14-12-2022 00:58 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:42
Alternativeto.net geeft ook genoeg opties.
En als je een account bij Vimeo hebt kan je video's achter een wachtwoord zetten, als dat nodig is

[ Voor 32% gewijzigd door Savantas op 19-12-2022 13:18 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)