Hallo iedereen,
Een vriend van mij heeft 2 tv/monitor beeldschermen gehad van LG (type 23MA73D, 23 inch).
Deze zouden een probleem hebben met het beeld.
Bij aansluiten was er in eerste instantie niets te zien.
Naderhand is het te zien dat deze na ongeveer een half uurtje al gaan inbranden.
Gelukkig tijdelijk inbranden, want als ik het beeld daarna weg haal of uitzet dan vervaagt het langzaam weer.
Dit zou naar mijn idee niet zo snel mogen gebeuren bij dit scherm. Het is een monitor tv, deze heeft een IPS scherm.
Ook zit er duidelijk kleurverloop in het beeld als ik het beeld op wit zet.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, misschien ook weten waardoor het komt en eventueel ook een oplossing hebben?
Of heb ik gewoon pech en is het beeldscherm aan het eind van zijn leven?
Een vriend van mij heeft 2 tv/monitor beeldschermen gehad van LG (type 23MA73D, 23 inch).
Deze zouden een probleem hebben met het beeld.
Bij aansluiten was er in eerste instantie niets te zien.
Naderhand is het te zien dat deze na ongeveer een half uurtje al gaan inbranden.
Gelukkig tijdelijk inbranden, want als ik het beeld daarna weg haal of uitzet dan vervaagt het langzaam weer.
Dit zou naar mijn idee niet zo snel mogen gebeuren bij dit scherm. Het is een monitor tv, deze heeft een IPS scherm.
Ook zit er duidelijk kleurverloop in het beeld als ik het beeld op wit zet.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, misschien ook weten waardoor het komt en eventueel ook een oplossing hebben?
Of heb ik gewoon pech en is het beeldscherm aan het eind van zijn leven?