Vraag

• NelgNL
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:43
Mijn vraag

Ik ben nieuw in smartwatch/smartband-land en zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel opties in zoveel prijscategorie├źn en ben echt even kwijt wat nu een goede keuze is. Hopelijk kunnen jullie mij helpen _/-\o_

Apparatuur die ik al heb:

- Samsung Galaxy A50

Wat voor type ben ik?

Ik ben geen fanatiek sporter. Ik ben meer van het wandelen, hardlopen en fietsen. Mijn doel is dat ik meer tot simpele/eenvoudige bewegingen in het dagelijks leven wordt gezet, mede gezien het feit dat ik achter een bureau werk.

Mijn wensenlijstje:

- max 100 euro
- Smalle wijzerplaat (ik heb een dunne pols en grote wijzerplaten staan mij niet)
- Continue hartslagmeting met waarschuwingen/tips
- Slaapanalyse
- Zuurstofmeter
- Notificatie bij lang stilzitten (ik doe bureauwerk)
- Wekker die pols laat trillen ipv geluid
- Notificaties van afspraken in mijn Google agenda
- Inschakelbare notificaties van andere apps op mijn telefoon
- Zien als ik gebeld word en door wie
- Batterijduur van ongeveer een week
- Automatisch dimbaar scherm op basis van omgevingslicht, in het verlengde hiervan wil ik dat als ik slaap het scherm niet bij elke beweging oplicht. Lastig puntje: ik draai ook nachtdiensten, en dan wil ik juist dat het scherm wel actief wordt.
- Keuze uit meerdere wijzerplaten zonder te moeten betalen
- Goed helder en leesbaar scherm

Wat ik niet nodig heb:

- Bellen via smartwatch
- Antwoorden op berichten
- GPS
- Geen abonnement voor extra functies

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Ik heb al in de pricewatch met de filters zitten spelen en kwam tot de volgende producten:

uitvoering: Huawei Band 7 Zwart (Zwart)
uitvoering: Xiaomi Mi Band 7 Zwart (Zwart)
uitvoering: Samsung Galaxy Fit2 Zwart (Zwart)

Maar wellicht mis ik er een paar. Wie kan mij van wat advies voorzien? :>

Alle reacties

• wm1234
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 00:09