In september woning op naam gekregen en druk bezig met verbouwen. De woning wordt volledig gasloos dus de heteluchtverwarming is er uit gehaald en er zit nu vloerverwarming ingefreesd. Hier wordt een warmtepomp op aangesloten maar die heb ik nog niet. Momenteel heb ik dus geen verwarming in huis. Daarnaast is de stukadoor net 1,5 week klaar en dus is het nog een vochtige, koude bedoeling in huis!
Wat raden jullie mij aan om te doen om de woning vochtvrij en op 10-12 graden te krijgen en te houden?
Nu heb ik constant condens en ben ik bang dat het gaat schimmelen, dat is het laatste wat ik wil.
De één zegt dat ik ramen open moet houden, de andere zegt dicht. Ik kan verwarmen met elektrische kacheltjes maar die vreten stroom. Wat is wijsheid?
Wat raden jullie mij aan om te doen om de woning vochtvrij en op 10-12 graden te krijgen en te houden?
Nu heb ik constant condens en ben ik bang dat het gaat schimmelen, dat is het laatste wat ik wil.
De één zegt dat ik ramen open moet houden, de andere zegt dicht. Ik kan verwarmen met elektrische kacheltjes maar die vreten stroom. Wat is wijsheid?
Joost de Weerd