Ik zoek een?
[edit ivm privacy]
[edit ivm privacy]
[ Voor 94% gewijzigd door SamSid op 07-03-2024 16:07 ]
[ Voor 94% gewijzigd door SamSid op 07-03-2024 16:07 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ja het is een intel i5 computer. Ik lees aan de reactie dat ik naar de verbinding moet kijken. Eerst dacht ik om een soort pass through card te kopen. Maar ik wil de losse opslag pc behouden (voor backblaze wellicht).Markozv schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:53:
Gezien de raid 0 SSD mag je uitgaan van een Core i5 (waarschijnlijk vandaar de Pentium 5)
Buiten dat om zijn er verschillende dingen die spelen
Om bestanden snel te verplaatsen zijn er verschillende dingen van kracht.
- Formaat en aantal Files (veel kleine bestanden nemen meer tijd in beslag dan grote bestanden)
- Read en Write van de schijven dit bepaalt hoe snel een bestand gelezen en weggeschreven kan worden
- Algehele netwerk waar de systemen op aangesloten zitten als je van computer naar computer gaat verplaatsen (ook is alles hierboven extra van toepassing)
Fixed
waar lees je dat? iedereen geeft aan dat het aan van alles kan liggen.Ik lees aan de reactie dat ik naar de verbinding moet kijken.
Indien je geld uit wilt geven zonder dat je zeker weet of het gaat helpen mag dat natuurlijk ook.Eerst dacht ik om een soort pass through card te kopen. Maar ik wil de losse opslag pc behouden (voor backblaze wellicht).
Ik denk dat ik mijn netwerk tussen de twee computers moet upgraden. Ik ga dit voorbeeld volgen: YouTube: AFFORDABLE In-Home 10GbE Networking!
Dank je wel. Ik kan weer verder.
Alledrie had het over het netwerk. En mijn netwerk is maar 1gb. Wanneer ik sneller wil, moet ik naar 10gb gaan. Met 10gb kan ik ook videoediten vanaf de filecomputer.Tazzios schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:34:
[...]
Fixed
[...]
waar lees je dat? iedereen geeft aan dat het aan van alles kan liggen.
Je zegt alleen dat het 'traag' is maar of dat 1MB/s 1000MB/s is of iets daar tussen is totaal onbekend
[...]
Indien je geld uit wilt geven zonder dat je zeker weet of het gaat helpen mag dat natuurlijk ook.
Als je aan iemand vraagt hoe je met je auto snel de bocht door kunt en jij geeft niet aan wat je onder snel verstaat, krijg je ook algemene reacties.SamSid schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 15:36:
[...]
Alledrie had het over het netwerk. En mijn netwerk is maar 1gb. Wanneer ik sneller wil, moet ik naar 10gb gaan. Met 10gb kan ik ook videoediten vanaf de filecomputer.
[ Voor 3% gewijzigd door White Feather op 13-12-2022 16:01 ]
Dit. Antwoorden op de gestelde vragen.White Feather schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 15:59:
[...]
Als je aan iemand vraagt hoe je met je auto snel de bocht door kunt en jij geeft niet aan wat je onder snel verstaat, krijg je ook algemene reacties.
Het antwoord is dan: “koop een sportwagen”.
Terwijl de oplossing ook kan zijn:
- leg eens goede banden onder je auto
- haal de aanhanger eens van je trekhaak af
Maar aangezien wij niet weten hoe je het nu gebruikt, wat jij snel vindt en hoe snel het nu is, is het enige antwoord dat altijd goed is:
“Koop werkelijk alles nieuw, sneller en zorg dat het met elkaar goed samenwerkt.”
Terwijl de daadwerkelijke oplossing misschien heel ergens anders zou kunnen liggen en een stuk goedkoper zou kunnen zijn.
Maar dan moet je wel antwoord op de vragen geven.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq