Toon posts:

Aanvulling op de TweakersGear FAQ

Pagina: 1
Acties:
  • 581 views

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:23
Mbt de FAQ van .plan: Maak kennis met TweakersGear, onze eigen merchandiselijn

Misschien handig om op te nemen in de FAQ, ook op de website, dat de verzending via de PostNL te volgen is via hun app en dat PostNL niet aan niet-thuis briefjes doet. Ik zie dit in mijn omgeving nog erg vaak fout gaan. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Mark_88

Redacteur
Ik tag @WoutF even, dit is een beetje boven mijn pay grade. :)

• Aragosta
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 19-12-2022

Aragosta

Brand Manager Tweakers
Goede suggestie, we nemen het mee.

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:34
Geen suggestie voor de FAQ maar meer voor de site:

Kan de balk bovenin van tweakers niet gewoon overgenomen worden naar de tweakersgear website zodat we van en weer terug naar tweakers kunnen gaan?
Nu klik je op TweakersGear en zelfs de tweakers banner linkt niet meer terug naar tweakers.net.

Al een paar keer gebeurt en dan moet je weer naar de fav. en weer opnieuw tweakers openen omdat je op geen mogelijkheid terug kan viooa een link. Het zou gewoon een mooier geheel zijn als deze balk even overgenomen word en weer terug linkt naar tweakers.net als je dus 1 van de andere tabs aan klikt.

Ook de bovenste balk met gratis verzenden enz onder de rode balk plaatsen zou er wat mij betreft netter uit zien.
Ook het Collectie dropdown menutje kan je volgens mij beter in de rode balk verwerken zodat die balk niet 1 groot leeg nutteloos veld is.

[Voor 9% gewijzigd door computerjunky op 13-12-2022 21:50]

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-01 21:04

aex351

I am the one

*knip*. We waarderen je feedback, maar als dat niet op een normale manier gebracht kan worden, dan zien we dat liever niet.

[Voor 83% gewijzigd door rens-br op 14-12-2022 08:37]

< dit stukje webruimte is te huur >

• croft
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 15-12-2022
Tja, ik weet het niet. Ik snap het wel hoor, ze hebben net iets als plus stopgezet. Nu wordt er met iets anders ge-experimenteerd. Laten we dan eerst eens gaan kijken of het gaat lopen.

Zolang het een klein assortiment betreft en het gewoon even als experiment wordt ingezet dan zou ik het op dezelfde manier doen. Gewoon een off-the-shelf iets pakken en invullen.
Gaat het lopen en moet je het assortiment gaan uitbreiden etc. etc. dan kan je wel iets zelf gaan verbouwen om het meer in de stijl te krijgen. Maar laat het zich eerst maar bewijzen.
*knip*
Tja, weet waar je je prioriteiten moet leggen zou ik zeggen. Personeel is een gigantische kostenpost bij dit soort dingen. Wil je maanden/jaren lang discussiëren ergens over, dan nog allerlei mensen eroverheen laten gaan etc dan loopt het zo in de tonnen qua investering (die je nergens anders voor kan inzetten)

Wat dat betreft vind ik het alsnog jammer dat ze nog voor een DPG-shop zijn gegaan en niet simpelweg voor Shopify, via Shopify had je dit gewoon binnen een dagje kunnen opzetten. Maarja, NIH zal iets te hoog geweest zijn.

[Voor 21% gewijzigd door rens-br op 14-12-2022 08:39]

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:47

DaFeliX

Tnet Devver
Je trekt allerlei conclusies, zonder dat je weet wat er speelt. Da's sowieso gevaarlijk, maar in dit geval ook erg vervelend want daarmee doe je afbreuk aan 't harde werk van @Aragosta. Als medewerker van Tweakers raakt jouw opmerking mij, en dan ben ik amper inhoudelijk betrokken geweest bij dit project. Moet je nagaan wat je post doet voor @Aragosta die hier al meer dan een jaar mee bezig is.

Jij als gebruiker ziet alleen 't resultaat, en het hele proces wat ervoor was zie je niet. Da's niet erg, dat hoef je ook niet te weten, maar als je dan de meest negatieve aannames doet en daarop nog negatievere conslusies trekt dan is dat pijnlijk voor de ontvangende partij.

Zo hebben er bewust voor gekozen om het niet onder 't tweakers.net domein te doen. We voorzagen dat het bouwen van een shop een klap werk zou zijn en wilden dit dus niet helemaal zelf doen; dus het was al snel duidelijk dat de shop door een andere partij gebouwd zou worden. Aangezien we de veiligheid van de website zeer belangrijk vinden, hebben we daarom aangedrongen om een apart domein te gebruiken voor de webshop. En op deze manier kan ik al je andere punten over "haaks op de Tweakers mentaliteit", "kennelijk een stagiair in een uurtje heeft gebouwd", "praat-personeel" en al je andere dingen onderuit halen; maar misschien kun je inzien dat het ook anders heeft gelopen dan dat jij nu suggereert.

Wellicht begreep je de impact niet van je post toen je het schreef, en sta je nog steeds pal achter je post, dat vind ik prima. Hopelijk kun je nu wel inzien hoe 't bij een ander ontvangen wordt. Ik zou een excuus richting @Aragosta dan ook enorm waarderen.

[Voor 16% gewijzigd door rens-br op 14-12-2022 08:38]

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• FnordySquare47
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-01 13:11
Zijn er ook plannen voor een Tweakers kerst-trui?

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 27-01 13:25

Moonsugar

Communitymanager
Vraag van TS is beantwoord dus bij deze een slotje. Vragen over de merchandise mogen onder het .plan worden geplaatst. Dank. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee