Je trekt allerlei conclusies, zonder dat je weet wat er speelt. Da's sowieso gevaarlijk, maar in dit geval ook erg vervelend want daarmee doe je afbreuk aan 't harde werk van @
Aragosta. Als medewerker van Tweakers raakt jouw opmerking mij, en dan ben ik amper inhoudelijk betrokken geweest bij dit project. Moet je nagaan wat je post doet voor @
Aragosta die hier al meer dan een jaar mee bezig is.
Jij als gebruiker ziet alleen 't resultaat, en het hele proces wat ervoor was zie je niet. Da's niet erg, dat hoef je ook niet te weten, maar als je dan de meest negatieve aannames doet en daarop nog negatievere conslusies trekt dan is dat pijnlijk voor de ontvangende partij.
Zo hebben er bewust voor gekozen om het niet onder 't tweakers.net domein te doen. We voorzagen dat het bouwen van een shop een klap werk zou zijn en wilden dit dus niet helemaal zelf doen; dus het was al snel duidelijk dat de shop door een andere partij gebouwd zou worden. Aangezien we de veiligheid van de website zeer belangrijk vinden, hebben we daarom aangedrongen om een apart domein te gebruiken voor de webshop. En op deze manier kan ik al je andere punten over "haaks op de Tweakers mentaliteit", "kennelijk een stagiair in een uurtje heeft gebouwd", "praat-personeel" en al je andere dingen onderuit halen; maar misschien kun je inzien dat het ook anders heeft gelopen dan dat jij nu suggereert.
Wellicht begreep je de impact niet van je post toen je het schreef, en sta je nog steeds pal achter je post, dat vind ik prima. Hopelijk kun je nu wel inzien hoe 't bij een ander ontvangen wordt. Ik zou een excuus richting @
Aragosta dan ook enorm waarderen.
[Voor 16% gewijzigd door rens-br op 14-12-2022 08:38]