Mijn vraag
Ik zoek videoconversie software die:
- Naar MP4 converteert.
- Mijn GPU gebruikt. (Radeon RX 570)
- Minimaal 2 videos gelijktijdig converteert.
Hoeft niet gratis te zijn. Ik ben een amateur die geen hoge eisen steltaan de kwaliteit v/d output.
Achtergrondinformatie
Ik ben op zoek naar Windows software om diverse videoformaten te converteren naar MP4.
Het mag gratis zijn maar dat is geen eis.
Momenteel heb ik betaalde versies van VideoProc en Aimersoft Video Convertor Ultimate.
Ook de gratis Handbrake en VidCoder
Wat ik nu zoek is hardware encoding.
Veel software maakt claims maar toch werkt het niet (goed) met mijn Radeon RX 570
VideoProc werkt het beste v/d software die ik bezit.
De hardware ondersteuning werk. Niet supersnel, maar de CPU load is erg laag. Dat is zeer zeker een groot voordeel tov Handbrake en VidCoder (wat de Handbrake engine gebruikt)
Helaas converteerd VideoProc geen meerdere videos gelijktijdig (met hardware encoding)
Ik zoek videoconversie software die:
- Naar MP4 converteert.
- Mijn GPU gebruikt. (Radeon RX 570)
- Minimaal 2 videos gelijktijdig converteert.
Hoeft niet gratis te zijn. Ik ben een amateur die geen hoge eisen steltaan de kwaliteit v/d output.
Achtergrondinformatie
Ik ben op zoek naar Windows software om diverse videoformaten te converteren naar MP4.
Het mag gratis zijn maar dat is geen eis.
Momenteel heb ik betaalde versies van VideoProc en Aimersoft Video Convertor Ultimate.
Ook de gratis Handbrake en VidCoder
Wat ik nu zoek is hardware encoding.
Veel software maakt claims maar toch werkt het niet (goed) met mijn Radeon RX 570
VideoProc werkt het beste v/d software die ik bezit.
De hardware ondersteuning werk. Niet supersnel, maar de CPU load is erg laag. Dat is zeer zeker een groot voordeel tov Handbrake en VidCoder (wat de Handbrake engine gebruikt)
Helaas converteerd VideoProc geen meerdere videos gelijktijdig (met hardware encoding)