Toon posts:

MS Train Sim nieuwe routes...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Potverdikkeme.

Gadverdegadver.

Ik dacht: laat ik eens een keertje meelopen vooraan de rij: dus ik koop MS Train Sim de dag dat 'ie uitkwam. Vaak koop ik spelen later, als er al van alles is uitgebracht aan add-on's en zo. Ik verwachte heel wat leuke add-ons voor Train Sim. Nu hoefde ik niet meer allemaal sites van tot en met drie jaar terug door te lopen: nee, nu stond ik vooraan, klaar om de prachtige gratis add-ons te downloaden. Nou, bezijdens hopeloos veel skins voor de treinen (met dashes van de bestaande...) zit ik nog steeds te wachten op de eerste goede GRATIS route...

Een paar Hollanders hebben wat routes gemaakt, o.a. van Zwolle naar Roosendaal en van ergens anders naar Schiphol. Leuk! Dacht ik. Nee dus: die moet je dus kopen! Voor 15 piek! Ik koop een spel en prompt begint iedereen geld te vragen voor z'n huisvlijt. Potverdikkeme. En of ze leuk zijn en speelbaar (fps): tja, da's afwachten: eerst dokken... Het kan nooit veel wezen: na de eerste release hadden ze een verrassing voor de eerste kopers: de lijnen zijn zo'n 150 km langer geworden! Nou, als ze dat zo snel in elkaar kunnen flansen zal het wel niks wezen ook.

Weet iemand of er ook GRATIS routes aankomen? Of heb ik dan tóch het verkeerde spel gekocht...?

Verwijderd

Dus je wilt dat iemand die er heel wat uren in heeft gestopt om zo'n ding te maken, het maar even gratis online gooit? Wat denk jij nou?

Maar alles dat te koop is, is ook ter downloaden...ik zeg alleen lekker niet waar :P

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

mag ik misschien de url van roosendaal naar... :)

nee maar ik vind het eigenlijk ook zeer onnodig om geld te vragen.. Volgens mij mag je het ook niet verkopen. (KvK etc ect) en bovendien het feit dat je zomaar updates verkoopt voor een spel dat je niet zelf gemaakt hebt..

Correct me if i'm wrong :?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 23:09 schreef MREn het volgende:
Dus je wilt dat iemand die er heel wat uren in heeft gestopt om zo'n ding te maken, het maar even gratis online gooit? Wat denk jij nou?
Waar ben jij geweest de afgelopen jaren? Dat de PC spelen zo populair zijn komt voor een zeer groot gedeelte door de door thuisgebruikers gemaakt en gratis verspreidde add-ons! Er zijn STAPELS spelen die zonder die enthousiate aanhang nooit zo populair zouden zijn als ze nu zijn.

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 23:09 schreef MREn het volgende:

Maar alles dat te koop is, is ook ter downloaden...ik zeg alleen lekker niet waar :P
Wel op je high-horse moreel verantwoord lopen doen, maar dan verderop even hinten op het feit dat je het ook gewoon kan jatten.

Geweldig hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net even de screenshots bekeken van die nederlandse routes. Nou, daar betaal ik dus geen 15 piek voor. Zels als ze gratis waren zou ik ze nog niet downloaden...

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op donderdag 30 augustus 2001 15:13 schreef hellogoodbye het volgende:
Ik heb net even de screenshots bekeken van die nederlandse routes. Nou, daar betaal ik dus geen 15 piek voor. Zels als ze gratis waren zou ik ze nog niet downloaden...
zou je ze willen posten?

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 30 augustus 2001 09:34 schreef hellogoodbye het volgende:

Er zijn STAPELS spelen die zonder die enthousiate aanhang nooit zo populair zouden zijn als ze nu zijn.
dan heb jij zeker nog geen dvd doosjes :+

Verwijderd

Topicstarter
zou je ze willen posten?
'k Heb ze al weer weggegooid...

Maar... ga naar http://www.msnusers.com/NSTrainstation/_whatsnew.msnw , klik op Download, login met e-mail: nomail@thank.you en wachtwoord: wachtwoord en ga dan naar screenshots. Downloaden van die tracks heeft trouwens geen nut: er mist één file dat je pas krijgt als je betaald hebt.

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op donderdag 30 augustus 2001 18:17 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

'k Heb ze al weer weggegooid...

Maar... ga naar http://www.msnusers.com/NSTrainstation/_whatsnew.msnw , klik op Download, login met e-mail: nomail@thank.you en wachtwoord: wachtwoord en ga dan naar screenshots. Downloaden van die tracks heeft trouwens geen nut: er mist één file dat je pas krijgt als je betaald hebt.
ik heb ze gezien.. en zuigen idd echt hard

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 01:10
zouden jullie zo aardig willen zijn voor mij en andere medetweakers om heleboel screenies uit het spel willen posten??? ben caslachtme sl8offer dus zouden jullie thumbs/urls willen geven... hoewel... maakt toch geen reet uit dus...

maarja thx

Verwijderd

Nou, die nederlandse routes hoef je dus echt niet te kopen, want dat lijkt helemaal nergens op.
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik dat gekocht heb!
WAARDELOOS !!!!!! :r |:(
Pagina: 1