Toon posts:

Wipe Data /Factory reset ontbreekt in het menu van nokia

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

Vraag

• mrvanraan
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 12-12-2022
ik heb een Nokia 5.4 en die vraagt om een pincode die niet meer word herkend telefoon winkels kunnen ook niet helpen en daarom wil ik een Wipe Data /Factory reset doen maar deze functie word niet meer weergegeven in het menu en de laptop herkend de telefoon ook niet met een andere wel.

weet iemand nog een oplossing kunnen de telefoon niet meer in word steeds naar proberen steeds langer vergrendeld
...

Relevante software en hardware die ik gebruik Android 1 op de telefoon
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb hoe het moet weet ik alleen functie ontbreekt en telefoon winkel kan ook niet helpen of moet die hiervoor terug naar Nokia ?
...

Alle reacties

• NimRod1337
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:46
Kan mogelijk via recovery (vol down + power)..

https://www.gomibo.co.uk/...s/reset-via-recovery-mode

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:15
Pin van de telefoon of van de sim?

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Google even op factory reset Nokia 5.4. Dan moet het lukken! Is niet heel moeilijk te vinden. Sterker nog, het kost meer moeite om hier een account en een topic aan te maken.

[Voor 30% gewijzigd door Ruzor op 11-12-2022 19:11]

[This is what you get when you mess with us]

• mrvanraan
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 12-12-2022
hcQd schreef op zondag 11 december 2022 @ 19:09:
Pin van de telefoon of van de sim?
code van telefoon ik heb niks aan hoe ik de factory reset moet doen dat weet ik welke knoppen welke stappen ik moet doorlopen

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:33

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@mrvanraan waarschijnlijk is dat de code om in je telefoon te komen. Het omzeilen van deze code mag niet besproken worden op Tweakers. Hier komt dus een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee