Negatieve review omwille uitblijven reactie

Pagina: 1
Acties:
  • 336 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiefoe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-07 06:20
Na de verkoop van mijn gpu kreeg ik een negatieve review van iemand “Honest Gabe” wie ik geen antwoord heb gegeven op een bod welke hij uitgebracht had. Hij stelde voor om bij hem thuis te testen maar ik had daar geen goed gevoel bij en om discussie te voorkomen niet meer gereageerd. naar mijn inziens ben ik niet verplicht iedere bieder een antwoord terug te sturen (dan krijg je daar een dagtaak aan) Ik heb de GPU aan een andere tweaker verkocht en dat is allemaal correct verlopen. Ik heb verzocht of hij de review wil verwijderen maar wil dit niet. Zeker omdat wij ook nooit tot een transactie gekomen zijn vind ik de review onterecht

Zouden jullie de review weg willen halen svp

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik zal eens kijken...

Dus..
- reviews inzake communicatie zijn alleen toegestaan indien er na 72 uur geen reactie is gekomen. Daar was hier geen sprake van. De review is dus verwijderd.

Inzake je "dagtaak" om te reageren, je had 7 reacties op deze advertentie. Daar heb je zeker geen dagtaak aan en je prima even kunnen reageren, lijkt me.

[ Voor 88% gewijzigd door Microkid op 11-12-2022 15:31 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.