Toon posts:

Modem belt vaak niet in een keer in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen.

Mijn telefoonmodem, een HCF 56k Modem (E-tech hardwarematig PCI modem onder Win2000) belt vaak niet in een keer in. Hij vindt dan de 'remote' computer niet. Na de 2e keer lukt het meestal wel en blijft de verbinding ook goed in stand.

Wie weet wat ik fout doe, of ligt het aan mijn modem, zodat ik beter een andere kan nemen? Ik heb hierop nog garantie.

Ik heb geen interrupt conflicten.

Groetjes,

Ed

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Ligt aan je provider, tenminste, bij mij was dat wel zo. En je hebt een uitstekend modem, een ELSA misschien? (Just curious :P )

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik eens even kijken. E-tech Faxmodem 56k met een Conexant processor er op. Hij is hardwarematig.

Groetjes,

Ed

Verwijderd

Wat voor provider. Heb je goede drivervoor WIN2000 :?

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Op woensdag 29 augustus 2001 23:04 schreef G4s het volgende:
Wat voor provider. Heb je goede drivervoor WIN2000 :?
Ik had Quickoffline :r
Ik heb TMFWeb. En dat scheelt alles.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Topicstarter
De provider die ik heb is het voormalige worldonline, nu Tiscali geheten.

Ed

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09-2025
Heb ik ook gehad... Probeer is een andere provider (TMFweb werkt bij mij Super!) en anders moet je ff een paar verschillende driver's proberen (de nieuwste werkt niet altijd het beste). Als je een huiscentrale hebt en eers een 0 moet draaien voor een buiten lijn moet je een , tussen het nummer zetten. bv. Als je bij TMFweb zit dan wordt het nummer 0,8804321 (is dus niet nodig als je geen huiscentrale hebt) maar bij mij deed ie daar nogal moeilijk over.

edit:
Owh je hebt al tmfweb :)

Verwijderd

Ik heb 6 jaar dat probleem gehad, ik moest zeker 6 keer inbellen, en als ie dan connectie had gebeurde er nog geen moer en ik zat ook bij Worldonline die ik nog steeds betaal maar de oplossing is heel simpel, sinds 2 weken sonera quicknet.

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 20:01
Oplossing voor een V90 modem is een KOMMA achter het telefoon nummer te zetten...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Neem een gratis andere provider (bijv. zonnet, wanadoo, enz.) Ik had namelijk hetzelfde probleem bij Freeler. Later ging ik bij Zonnet.. weg probleem!

Het is een regionaal (dus per telefooncentrale) probleem, ligt niet aan de provider dus (althans in mijn geval toen). Heb je bij een andere provider hetzelfde nog steeds dan kun je na een derde poging misschien twijfelen aan je modem, maar ik weet bijna zeker dat het niet aan je modem ligt.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
of anders een paar string's gebruiken werkt vaak ook erg goed.

zie www.modemhelp.net en dan onder string.s en dan je modem type
Pagina: 1