Omdat mijn Onkyo TX-SR507 receiver geen (e)ARC ondersteuning heeft heb ik mijn nieuwe 55” LG OLED C2 TV via een optische audiokabel verbonden met de 1e optische ingang op de receiver en in de settings van de receiver TV/TAPE gelinkt aan de 1e optische ingang, maar ik krijg helaas geen geluid. Als ik het stekkertje bekijk wat in de receiver gaat dan zie ik duidelijk een rood licht, dus volgens mij stuurt de TV wel gewoon een optisch signaal uit. Ik heb beide stekkertjes zo hard aangedrukt als kan en ze lijken gewoon maximaal vast te zitten.
Wat zou hier mis kunnen zijn? Op de TV kan ik verder weinig aanpassen, behalve het formaat van digital audio out, maar alle opties geven geen geluid op de receiver. Of zie ik ergens nog een setting op TV of Receiver niveau over het hoofd?
Wat zou hier mis kunnen zijn? Op de TV kan ik verder weinig aanpassen, behalve het formaat van digital audio out, maar alle opties geven geen geluid op de receiver. Of zie ik ergens nog een setting op TV of Receiver niveau over het hoofd?