Toon posts:

Inwerp opening voordeur vergroten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:59
Mijn engeltjes van kinderen hebben de brievenbus gesloopt. Nu was dit al een hopeloos verouderd ding, dus dit is een mooi moment om een wat beter geïsoleerde brievenbus aan te schaffen.

Ik heb ondertussen de https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp binnen, echter is de sleuf in mijn voordeur een mm of 2 a 3 te smal...

Heeft iemand een idee waarmee ik dit iets groter kan maken? Beitel lijkt me lastig gezien het geringe deel dat er af moet. Vijlen lijkt me erg veel werk met de hand (als dit wel de beste oplossing is, wat voor vijl dan?).

Als laatste kwam ik net een boorrasp tegen, maar geen idee of dat de beste oplossing is.

Iemand een idee?

To dare is to do

Alle reacties

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:26
Ha, dit heb ik een paar weken geleden gedaan.

Eerst ook van alles bedacht, maar uiteindelijk gewoon de decoupeerzaag gepakt en hoppa beetje vanuit binnen en beetje vanuit buiten. Gaat prima en het zit toch niet in het zicht. (y)

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:21
Idd, decoupeerzaag met een fijn zaagje en gaan. Rand van je brievenbus komt eroverheen dus helemaal strak is minder belangrijk. Wel de rand van die brievenbus kitten of met een rubber seal afdichten anders waait het erlangs.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wil je het vlak hebben? Ga dan niet vijlen. Beter pak je een decoupeerzaag met een lange fijne zaag, tape rondom je de opening af zodat de zool van de zaag geen strepen in je verf of lak trekt en ga je rustig vooruit. Desnoods klem je een latje op exact de juiste afstand zodat je die als geleider kunt gebruiken.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:59
Decoupeerzaag was ongetwijfeld een prima oplossing geweest, echt kon ik dat ding nergens vinden :+

Op goed geluk een boorrasp gehaald voor 5 euro en zo waar, zonder problemen het gat groot genoeg kunnen maken. Dank voor alle geopperde ideeën!

To dare is to do

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ik heb me altijd al afgevraagd waar dit soort gereedschap goed voor is:

Volgens mij heeft dit topic mijn vraag beantwoord. :+

Maar een decoupeerzaag of vijl/rasp moet de klus ook prima kunnen klaren. ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 23:28
Xander schreef op zondag 11 december 2022 @ 15:02:
Ik heb me altijd al afgevraagd waar dit soort gereedschap goed voor is:
[Afbeelding]
Volgens mij heeft dit topic mijn vraag beantwoord. :+

Maar een decoupeerzaag of vijl/rasp moet de klus ook prima kunnen klaren. ;)
Ja, waar zou een elektrische vijl toch voor dienen? :z
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee