Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Lichte games zoals Dota 2 en RDR2 op 1080p maar vooral zakelijk gebruik en 1/2 W10/W11 VMs die meestal niet tegelijk draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
900-950eu, echt niet meer
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn M2 SSD gaat sowieso mee en mijn NZXT RGB casefans.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve een SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus, maar ik staar me daar niet op dood. Verder vind ik RGB erg tof en hecht ik waarde aan kwaliteitsspul
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wifi op het moederbord, BT zou een pré zijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies of alles compatible is, een degelijke voeding en of er betere/sneller componenten te krijgen zijn voor minder geld. Ik heb al een eea samengesteld maar twijfel of ik alles goed/slim gekozen heb. Vooral het moederbord voelt als duurkoop. Graag jullie advies.
Lichte games zoals Dota 2 en RDR2 op 1080p maar vooral zakelijk gebruik en 1/2 W10/W11 VMs die meestal niet tegelijk draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
900-950eu, echt niet meer
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn M2 SSD gaat sowieso mee en mijn NZXT RGB casefans.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve een SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus, maar ik staar me daar niet op dood. Verder vind ik RGB erg tof en hecht ik waarde aan kwaliteitsspul
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wifi op het moederbord, BT zou een pré zijn
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies of alles compatible is, een degelijke voeding en of er betere/sneller componenten te krijgen zijn voor minder geld. Ik heb al een eea samengesteld maar twijfel of ik alles goed/slim gekozen heb. Vooral het moederbord voelt als duurkoop. Graag jullie advies.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 146,37 | € 146,37 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550I AORUS PRO AX | € 219,90 | € 219,90 |
1 | Videokaarten | Powercolor Fighter AMD Radeon RX 6600 8GB GDDR6 | € 269,- | € 269,- |
1 | Behuizingen | NZXT H210i Zwart/Wit | € 114,90 | € 114,90 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X53 | € 129,- | € 129,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 46,90 | € 46,90 |
Totaal | € 926,07 |