Toon posts:

Union Reality Gear/Headset

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Recentelijk gekocht bij Dunnet, headset als vervanger voor joystick.
Lijkt te werken maar wordt niet door computer herkent.
Wie kent dit ding en weet een mogelijke oorzaak voor mijn probleempje.

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:48
Werkt best bij een maat van me

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik even horen welke rel. cd-rom hij gebruikt of heb je een mogelijkheid om he met mij in contact te brengen ??
vast bedankt

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Download de drivers van inet die werken wel

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 12:30
Heb zo'n ding meegenomen op de laatste PC dumpdag. En dan bedoel ik ook meegenomen, want toen ik zei "die wil ik graag hebben", zei de verkoper "neem maar mee". Mazzeltje dus, want hij werkt verder gewoon prima. De normale prijs was overigens 25 gld. Gewoon alles aansluiten (en dat is niet weinig :) ) en de meegeleverde drivers installeren, en hij deed het meteen.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 augustus 2001 23:25 schreef ConZito het volgende:
Download de drivers van inet die werken wel
welk adres voor downloading ?? unionreality.com/net/org/it is allang uit de lucht. uol.com/net/org/it trouwens ook.
driverguide.com heeft ook niets en er is weinig over te vinden. info welkom adressen e.d.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 augustus 2001 10:52 schreef paella het volgende:
Heb zo'n ding meegenomen op de laatste PC dumpdag. En dan bedoel ik ook meegenomen, want toen ik zei "die wil ik graag hebben", zei de verkoper "neem maar mee". Mazzeltje dus, want hij werkt verder gewoon prima. De normale prijs was overigens 25 gld. Gewoon alles aansluiten (en dat is niet weinig :) ) en de meegeleverde drivers installeren, en hij deed het meteen.
welke OS draai jij ? het installeren stopt bij 30%. welke driver versie heb jij. is het belangrijk dat de compoort ook is aangesloten en als laatste wat zijn de geinstalleerde drivers in system dir.?
Ik draai windows ME,op AMD1Ghz-128Mb-MSI/K7Pro en kan de olgende drivers vinden in sys dir.
Urgear.dat 6-26-98
Urdgear.ini 6-30-98
Urugear.ini op install datum
Urgear.vxd 6-30-98
Urgear.dll 6-30-98
internet adressen uit manual zijn allemaal niet meer available
Thanks for response

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 12:30
Op zaterdag 01 september 2001 11:25 schreef HiFiFreak het volgende:

[..]

welke OS draai jij ? het installeren stopt bij 30%. welke driver versie heb jij. is het belangrijk dat de compoort ook is aangesloten en als laatste wat zijn de geinstalleerde drivers in system dir.?
Ik draai windows ME,op AMD1Ghz-128Mb-MSI/K7Pro en kan de olgende drivers vinden in sys dir.
Urgear.dat 6-26-98
Urdgear.ini 6-30-98
Urugear.ini op install datum
Urgear.vxd 6-30-98
Urgear.dll 6-30-98
internet adressen uit manual zijn allemaal niet meer available
Thanks for response
Ik zit nu niet op/achter de desbetreffende computer, maar het gaat ook om een Win ME computer 300Mhz Chaintech 6BTM met 192MB geheugen, alle kabels aangesloten. Wat ik uit de dokumentatie haal is dat de serieele kabel zorgt voor extra resolutie. Nog niet geprobeerd of het uitmaakt.

Als ik er aan denk komen de bestandversies later.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
Did not hear from you about union reality stuff thing, so still waiting.................;) Frans/HiFiFreak
Pagina: 1