Toon posts:

[Functie] Linken naar forumreacties op profielpagina's

Pagina: 1
Acties:

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-01 23:41
Als je iemands profiel aanklikt, dan staan er directe links naar frontpagereacties met ook een aantal erachter (dus 1, 2, enz.), waardoor je gelijk kunt zien wat iemand geplaatst heeft. Bij forumreacties ontbreekt die functie echter en zie je alleen een lijst met topics waarin de persoon in kwestie gereageerd heeft. Het zou handig zijn als je daar ook kunt doorklikken naar de specifieke reacties, zoals bij de frontpagereacties.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:48

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wise enough to play the fool

• TheVivaldi
Nee, ik bedoel wat ik schreef in de OP: links naar de specifieke reacties vanaf de profielpagina, zoals dat met frontpagereacties het geval is.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:48

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

:?

Ik ga naar je profiel: TheVivaldi
Ik klik op forumreacties, dan linksboven op $getalreacties.
En dan kom je bij al je forumreacties. https://gathering.tweaker...nd/poster/277895/messages

Dat is toch wat je zoekt?

Wise enough to play the fool

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
teacher schreef op zondag 11 december 2022 @ 00:21:
:?

Ik ga naar je profiel: TheVivaldi
Ik klik op forumreacties, dan linksboven op $getalreacties.
En dan kom je bij al je forumreacties. https://gathering.tweaker...nd/poster/277895/messages

Dat is toch wat je zoekt?
@TheVivaldi benoemt dat 'ie directe links naar alle individuele reacties wilt, net zoals op de frontpage, dus met:
[Topic] [1] [2] [3]
Lijkt mij flink overkill worden, zeker gezien sommige forumtopics vele tientallen of honderden reacties van 1 gebruiker kunnen hebben.

Niet helemaal wat je (TheVivaldi) bedoelt, maar 'Dit topic (poster)' in de searchbalk is wel deels een oplossing voor wat je zoekt misschien :P

[Voor 8% gewijzigd door Hahn op 11-12-2022 00:26]

The devil is in the details.

• TheVivaldi
Dank Hahn, dat is inderdaad wat ik bedoel: [Topic] [1] [2].

En ja, de lijst kan lang worden, maar dat is bij die lijst met frontpagereacties net zo en daar hoor ik ook geen klachten over.

[Voor 4% gewijzigd door TheVivaldi op 11-12-2022 00:33]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
TheVivaldi schreef op zondag 11 december 2022 @ 00:32:
Dank Hahn, dat is inderdaad wat ik bedoel.

En ja, de lijst kan lang worden, maar dat is bij die lijst met frontpagereacties net zo en daar hoor ik ook geen klachten over.
Frontpage artikelen zijn heel erg tijdsgebonden, er zullen weinig nieuwsartikelen of reviews zijn waarin mensen wekenlang blijven posten. Forumtopics daarentegen komen bovenaan te staan bij elke nieuwe post, en kunnen vele jaren relevant blijven. Aardig verschil vind ik dat ;)

Maar, om niet helemaal een naysayer te zijn, een alternatieve oplossing is om één extra link te plaatsen (in het topic overview van de gebruiker) waarin je direct alle posts van de specifieke gebruiker in dat topic kan zien, zoals al jouw posts in dit topic. Ook gelijk een stuk praktischer en leesbaarder dan [1] [2] [3].

[Voor 30% gewijzigd door Hahn op 11-12-2022 00:43]

The devil is in the details.

• TheVivaldi
Hahn schreef op zondag 11 december 2022 @ 00:33:
Maar, om niet helemaal een naysayer te zijn, een alternatieve oplossing is om één extra link te plaatsen (in het topic overview van de gebruiker) waarin je direct alle posts van de specifieke gebruiker in dat topic kan zien, zoals al jouw posts in dit topic. Ook gelijk een stuk praktischer en leesbaarder dan [1] [2] [3].
Dat vind ik een goed alternatief. :)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee