Toon posts:

harde schijf raar sins nieuw geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een LX mobo met 66Hrz geheugen a 64 sdr-ram. Recent heb ik er 133Hrz geheugen a 384 ram ingestopt en het 66hrz rammetje eruit gehaald.

maar sindsdien heb ik het hinderlijke probleem dat wanneer ik van tijd tot tijd kennelijk te veel of te snel handeling verricht de harde schijf kortdurend begint te tikken en dan even niets doet.

Klink dit bekend in de oren?

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
mmm raar..... maar als je nu die 66 mhz geheugen er weer bij zet ? probeer eens ik weet nie of da wa uitmaakt hoor maar het is te proberen :)

suc6
Go0s

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-04 22:09

scorpionv

This space for rent

Is dit de tweakers-variant van een doktershandschrift? :P

Is niet 1 van je membankjes kapot, je gebruikte er eerst 1, en nu meerdere.

edit:

Aah ik snap je misschien al, je harde schijf gaat misschien te snel in standbymode, nu de swapfile niet zo vaak meer gebruikt wordt. Als de schijf dan weer opspint hoor je hem, en heb je ff een delay.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Ik heb het probleem al gevonden ik zou het eens proberen met 133 Mhz geheugen ;)

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Topicstarter
computer geeft netjes 384 ram geheugen aan bij het opstarten dus er kan vlg. mij op dat gebied niets kapot zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Aah ik snap je misschien al, je harde schijf gaat misschien te snel in standbymode, nu de swapfile niet zo vaak meer gebruikt wordt. Als de schijf dan weer opspint hoor je hem, en heb je ff een delay.
[/edit]

[Dit bericht

Maar what to do als dat het geval is. Ook als ik even niets doe hoor ik dat rare getik.
Pagina: 1