Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ok dreeke, ik heb even gezocht voor je en deze gevonden. Daar staat een schema en volgens dat schema is bij jou punt 19 en 20 aangesloten en 19 en 20 staan voor de input en "poyput" (wat is in godesnaam nou poyput zal wel output moeten zijn) van video. Dit zou de rare effecten verklaren.Op woensdag 29 augustus 2001 22:38 schreef dreeke het volgende:
Ik gebruik voor m'n TV out naar de TV toe een kabeltje met aan de ene kant een Tulp plug en de andere kant een Scart plug. Dit is een homemade kabeltje (niet door mij) maar hij doet het niet goed. Het lijkt net of het signaal dat uit de tv komt via de Scart ook weer wordt teruggezonden, dus ik krijg van alles door elkaar en alles staat schots en scheef.
Nou heb ik hier een plaatje gemaakt van hoe het kabeltje in elkaar zit, weet iemand misschien of dit zo de goede manier is? Er zitten maar 2 draadjes in, 1 voor het beeldsignaal en 1 voor de aarde.
[afbeelding]
Kijk het even zelf na en laat ff weten of het heeft geholpen.
Suc6
edit:
typo's
typo's
Thanx, ik zal ze eens ff op de goede plek solderen zodra ik een soldeerbout tot m'n bschikking heb.
Degene die em gemaakt heeft, heeft ook zo'n schema maar kennelijk staat daar dan een fout op...
Degene die em gemaakt heeft, heeft ook zo'n schema maar kennelijk staat daar dan een fout op...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.