Burger King misleid bewust klanten

Pagina: 1
Acties:
  • 2.980 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksequence
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:59
Ik was laatst naar de BK in Amersfoort cs en was al een tijdje niet geweest, ik had de BK app met coupons erin en onderweg was ik al een beetje aan het samenstellen wat ik ging bestellen.

Kom ik aan bij de BK en legde ik mijn zorgvuldig uitgekozen coupon selectie voor, krijg ik te horen dat de King Deals niet geldig zijn bij deze Burger king. Alleen nog aan de snelweg, aldus de medewerker. Uiteraard niks hierover te vinden in de app. En aangezien naar de snelweg gaan niet echt een optie was dacht ik: "Raar verhaal maar goed snel mijn keuze herzien, I'm hungry!."

Krijg ik vervolgens te horen dat ik niet de long chicken en de chilly cheese burger met cola op 1 bestelling mag plaatsen, je mag maar 1 coupon per bestelling gebruiken maarrr het word me ook verboden om 2 bestellingen te doen! Want dan zou ik dezelfde klant zijn?! Ook hierover niks in de app te vinden bij de coupons.

Ik voel me in ieder geval bewust misleid zonder die coupons had ik nooit wat bij BK gekocht een losse Whopper kost ondertussen 7,- daarvoor kan ik een echt goede versgemaakt burger bestellen bij een redelijk luxe toko.

Heeft het zin om zoiets bij de reclame code commissie aan te leveren of word dat een direct naar de prullenbak verhaal? En wat vinden jullie, maak ik van een mug een olifant, of is dit serieus klanten voor de gek houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:53
Ehm wat is precies het nut van deze post? Burger King doet stout en daar klaag je over in film muziek en tv topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksequence
Ja excuses al geraporteerd had naar een ander forum gemoeten! Was benieuwd naar de menig vam andere hierover en of je het ergens aan kunt geven en of dat zin heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:54
Zo gaat helaas wel vaker bij bedrijven. Je hebt een punt hoor, maar het enige wat je kunt doen is daar nooit meer iets kopen.
losse Whopper kost ondertussen 7,-
Dit is dan wat mij opvalt. Holy moly, dat is echt veel geworden. Voor mij een reden om er niet meer te komen, al kwam ik er sowieso weinig. Ivm alle stijgende lasten gaan mijn partner en ik niet meer uiteten en bestellen we ook niks meer. De thuisbezorgd app heb ik ook verwijderd. Dat is het enige wat je kunt tegen die absurde prijzen: niet aan toegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
En wat staat er in de voorwaarden van de couponactie?

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Feesboek klachten horen ergens anders thuis...

[ Voor 17% gewijzigd door ByteMe_ op 10-12-2022 13:43 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:48

Technomania

Huiskamer verslaafde.

7 euro voor een Whopper? :o Allemachtig zeg, die zijn duur geworden.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Darksequence schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 13:30:
[knip]
Kom ik aan bij de BK en legde ik mijn zorgvuldig uitgekozen coupon selectie voor, krijg ik te horen dat de King Deals niet geldig zijn bij deze Burger king. Alleen nog aan de snelweg, aldus de medewerker. Uiteraard niks hierover te vinden in de app. En aangezien naar de snelweg gaan niet echt een optie was dacht ik: "Raar verhaal maar goed snel mijn keuze herzien, I'm hungry!."
[knip]
Is terug te vinden in hun FAQ, vanwege de franchise formule, dat heb je blijkbaar over het hoofd gezien?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksequence
hardware-lover schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 13:43:
[...]

Is terug te vinden in hun FAQ, vanwege de franchise formule, dat heb je blijkbaar over het hoofd gezien?
Vind jij het niet raar dat ik eerst op zoek moet naar een FAQ waarvan ik het bestaan niet ken totdat mijn bestelling word afgewezen en ik erover post op Tweakers om erachter te komen dat een coupon misschien niet geldig is? Is dat niet uhmmm misleiding?

edit: lijkt me dat ze dit gewoon op de coupon moeten zetten, vroeger deden ze dat ook bij die papieren, die kon je dan niet op Schiphol gebruiken geloof ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Darksequence op 10-12-2022 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Darksequence schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 14:02:
[...]

Vind jij het niet raar dat ik eerst op zoek moet naar een FAQ waarvan ik het bestaan niet ken totdat mijn bestelling word afgewezen en ik erover post op Tweakers om erachter te komen dat een coupon misschien niet geldig is? Is dat niet uhmmm misleiding?
Nee dat is een gebrek aan basiskennis. Elke actie heeft zijn voorwaarden, die kan je vinden op danwel de coupons zelf of op de site van de aanbieder.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksequence
Tja ik zou dan toch verwachten dat er een link naar faq op de coupon staat, ik heb voor de vorm even in de app gekeken en er is idd een FAQ achter een hamburger menu (pun intended ;) ) maar die is niet ingevuld (zie bijlage).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UM5kNwkAuWS9kDjkX7dPCTmY_bE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GWdBYw3lfO66EWPu1OOJR4Va.png?f=fotoalbum_large

En eerlijk het lijkt me toch aan de aanbieder om de voorwaarden duidelijk te maken?

[ Voor 7% gewijzigd door Darksequence op 10-12-2022 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Darksequence schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 14:10:
Tja ik zou dan toch verwachten dat er een link naar faq op de coupon staat, ik heb voor de vorm even in de app gekeken en er is idd een FAQ achter een hamburger menu (pun intended ;) ) maar die is niet ingevuld (zie bijlage).

[Afbeelding]

En eerlijk het lijkt me toch aan de aanbieder om de voorwaarden duidelijk te maken?
Kijk, daar kan je dan wel een klacht over indienen, dat de app niet volledig is of niet goed werkt :+

Dat gaat dan niet op voor hun website, daar komt de FAQ info wel tevoorschijn ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

Zou gewoon op de ingang moeten staan met koeienletters. Zelf eet ik er niet want.. werknemers in dubieuze en niet met eten te vertrouwen leeftijden doorgaans.

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksequence
Ik heb nog niet op hun site gekeken maar word daar toevallig ook iets gezegd over 1 coupon per klant per dag zoals de medewerker aangaf?

Ben het eens gaan vergelijken met de Mcdonalds app en daar word heel duidelijk aangegeven per coupon wie, wat, waar en hoeveel. Op die manier kan het ook!

Had niet verwacht dit ooit te zeggen maar ik denk dat als ik nog eens voor fastfood ga ik de volgende keer een Mac op zoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:28
7 Euro voor niet al te verse vol volgespoten whopper vol met fabrieks rotzooi.

Zelf een maken kost misschien iets meer tijd maar dan heb je echt wel een veel betere kwaliteit hamburger

Of kan men tegenwoordig niet meer koken ?

[ Voor 5% gewijzigd door Amdwarrior op 10-12-2022 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:48

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Amdwarrior schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 14:58:
7 Euro voor niet al te verse vol volgespoten whopper vol met fabrieks rotzooi.

Zelf een maken kost misschien iets meer tijd maar dan heb je echt wel een veel betere kwaliteit hamburger

Of kan men tegenwoordig niet meer koken ?
Een hamburger maken noem ik niet echt koken eigenlijk :D

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:28
Technomania schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 15:11:
[...]

Een hamburger maken noem ik niet echt koken eigenlijk :D
Zeer uitgebreide hamburger wel . Niet zo magnetron geval 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Darksequence schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 14:17:
Ik heb nog niet op hun site gekeken maar word daar toevallig ook iets gezegd over 1 coupon per klant per dag zoals de medewerker aangaf?

Ben het eens gaan vergelijken met de Mcdonalds app en daar word heel duidelijk aangegeven per coupon wie, wat, waar en hoeveel. Op die manier kan het ook!

Had niet verwacht dit ooit te zeggen maar ik denk dat als ik nog eens voor fastfood ga ik de volgende keer een Mac op zoek!
Ik kies liever voor een plaatselijke snackbar. Minstens zo goed en dan ondersteun ik de ondernemingen in de buurt, in plaats van dat de winsten naar grote bedrijven in het buitenland gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dit hoort in Shopping forum maar voldoet op deze manier niet aan de daar geldende spelregels.

En off-topic gaan is evengoed niet de bedoeling. Dit topic gaat dan op slot.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.