Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
55 inch OLED tv voor een vriend
Wat is je budget?
Het budget is maximaal €1500,- Ik zie dat er veel mogelijkheden zijn in deze prijsklasse.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het apparaat zal voornamelijk gebruikt worden voor sport, series en films.De interface moet zo simpel mogelijk zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb momenteel de LG C2 & de LG G2 in gedachten. Degen waarvoor het is, wil graag wel de keus hebben om hem neer te zetten of aan de muur te hangen. Ik las dat de G2 voornamelijk bedoeld was voor aan de muur. Ik betwijfel of het de €200,- waard is om de G2 aan te schaffen. Daarnaast ben ik zelf fan van de interface van Sony, alleen ben ik niet bekend met hun vergelijkbare OLED modellen en wat de verschillen hierin zijn. Zo kwam ik de Sony A80J tegen. Ook wel een heel vet apparaat!
Welke vragen heb je hier nog over?
- Is de C2 of G2 momenteel het beste oled paneel dat je kunt kopen voor maximaal €1500,-?
- Doet Sony onder voor de LG toestellen en zo niet, welke raden jullie aan?
- Welke alternatieven zullen jullie nog meenemen in de overweging?
Alvast bedankt allemaal voor jullie expertise, ik kom er momenteel gewoon nog niet uit.
Ik zoek een?
55 inch OLED tv voor een vriend
Wat is je budget?
Het budget is maximaal €1500,- Ik zie dat er veel mogelijkheden zijn in deze prijsklasse.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het apparaat zal voornamelijk gebruikt worden voor sport, series en films.De interface moet zo simpel mogelijk zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb momenteel de LG C2 & de LG G2 in gedachten. Degen waarvoor het is, wil graag wel de keus hebben om hem neer te zetten of aan de muur te hangen. Ik las dat de G2 voornamelijk bedoeld was voor aan de muur. Ik betwijfel of het de €200,- waard is om de G2 aan te schaffen. Daarnaast ben ik zelf fan van de interface van Sony, alleen ben ik niet bekend met hun vergelijkbare OLED modellen en wat de verschillen hierin zijn. Zo kwam ik de Sony A80J tegen. Ook wel een heel vet apparaat!
Welke vragen heb je hier nog over?
- Is de C2 of G2 momenteel het beste oled paneel dat je kunt kopen voor maximaal €1500,-?
- Doet Sony onder voor de LG toestellen en zo niet, welke raden jullie aan?
- Welke alternatieven zullen jullie nog meenemen in de overweging?
Alvast bedankt allemaal voor jullie expertise, ik kom er momenteel gewoon nog niet uit.