Toon posts:

nog meer ideen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb recent (mooie gele) rounded cable gekocht voor cd-rom/dvd drive en een rounded cable besteld voor 3.5 inch drive.

Behalve een gat in m'n gloednieuwe chieftec zagen (wat ik dus echt niet ga doen)vraag ik me af of er nog andere van dit soort 'opleuker dingen' zijn?

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Epsilon

ga zelf ff zoeken
en rondkijken op virtual hideout

als je echt iets leuks wil doen moet je het zef bedenken, en dan wel iets wat nog niemand heeft gedaan

Verwijderd

je wil dus geen gat in je case maar wel rounded cables ?

dit snap ik effe niet ?
verklaar ...

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 22:36 schreef Mr.ChronoM het volgende:
je wil dus geen gat in je case maar wel rounded cables ?

dit snap ik effe niet ?
verklaar ...
het gaat waarschijnlijk om het idee :)

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad, het gaat om het idee.
Die chieftec kast heeft een soort van deurtje-achtig systeem (het is geen deurtje) en laat zich dus heel makkelijk openen.

Ik wou wel een gat maken maar vriendin dreigde met de bank als ik dat zou doen (kast van 450 gulden)

eigenlijk is het onzinnig die rounded cables maar ik vind het gewoon leuk en ik heb het geld ervoor.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
misschien voor het verbeteren van je lucht stroom??, dat doen die rounded cabels ook namelijk..

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

:?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

de kabels van je voeding ook rounden (zoals ik deed :)) gewoon met isolatie plakband en VEEL geduld om het mooi te doen ?

aangezien wi hier in het OC en case mod zijn, fans in de voorziene plaatsen dan ?

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:56
Op woensdag 29 augustus 2001 22:53 schreef Kev0867 het volgende:
misschien voor het verbeteren van je lucht stroom??, dat doen die rounded cabels ook namelijk..
ja dat is reden #1

dat het er leuk uitziet, is bijzaak.
Pagina: 1