Vraag

• Koffietjee
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 21-01-2023
Hoi,

Mijn Samsung Galaxy 9 toestel is helaas kapot, waarschijnlijk de antenne. Nu wil ik upgraden, na wat research gedaan te hebben denk ik dat de Galaxy ultra 20 en 21 het beste zijn voor de prijs, welke raden jullie aan? Ik vind ook de camera erg belangrijk, de camera van de S9 was al erg goed.

Dankjewel :)

Beste antwoord (via Koffietjee op 10-12-2022 16:53)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 10:07:
Dat kan jezelf uitzoeken kijk op gsmarena naar foto vergelijkingen.
S21 heeft shutter lag dus die zou ik overslaan.
S20 is ook prima maar minder lang updates omdat die ouder is, zou mij niet veel uitmaken.
Succes 👍
Ik heb een S21 Ultra maar merk niets van shutter lag. Gezien toestel al 2 jaar uit is en ondertussen op Android 13 zit komende van 11, kan het zijn dat het probleem opgelost is?

S20 zou ik overigens niet meer kopen. Die heeft nog maar 1 jaar officieel support (en laatste versie upgrade naar Android 13 gehad), de S21 nog 3 jaar (waaronder Android 14 en 15 versie upgrades). Je leven zit in je telefoon dus ik vind updates super belangrijk.

Alle reacties

Verwijderd

S20 is ook prima maar minder lang updates omdat die ouder is, zou mij niet veel uitmaken.
Succes 👍

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-12 20:32

13art

Moderator Mobile
Koffietjee schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 07:15:
Hoi,

Mijn Samsung Galaxy 9 toestel is helaas kapot, waarschijnlijk de antenne. Nu wil ik upgraden, na wat research gedaan te hebben denk ik dat de Galaxy ultra 20 en 21 het beste zijn voor de prijs, welke raden jullie aan? Ik vind ook de camera erg belangrijk, de camera van de S9 was al erg goed.

Dankjewel :)
Welkom op GoT. Van onze users verwachten we wat meer eigen inzet dan dit. Begin eens met het lezen van reviews, zoek vergelijkingen. Als je daarna nog specifieke vragen of twijfels hebt helpen we je graag verder

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • Beste antwoord

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 10:07:
Succes 👍
Ik heb een S21 Ultra maar merk niets van shutter lag. Gezien toestel al 2 jaar uit is en ondertussen op Android 13 zit komende van 11, kan het zijn dat het probleem opgelost is?

S20 zou ik overigens niet meer kopen. Die heeft nog maar 1 jaar officieel support (en laatste versie upgrade naar Android 13 gehad), de S21 nog 3 jaar (waaronder Android 14 en 15 versie upgrades). Je leven zit in je telefoon dus ik vind updates super belangrijk.

• Koffietjee
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 21-01-2023
swhnld schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 12:20:
[...]

Top heel erg bedankt