Toon posts:

[scanner] HP vs. Epson

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit in een dubio....

Zijn net 2 nieuwe scanners uit....

* HP ScanJet 4400c (fl. 299,-)
* Epson Perfection 1250 Photo (fl. 329,-)

De vraag is wel een beetje standaard waar, maar ja:

Welke en WAAROM ?

Verwijderd

Ok, eigen mening hp, waarom kwaliteits prijs verhouding is beter.. alsook de service, indien je wat stuk hebt!

Verwijderd

Ik zou voor Epson gaan!
Komen altijd stukken beter uit de test!
Al moet ik zeggen dat HP zeker niet slecht is, maar Epson is in scanners altijd beter, alleen ook met de prijs zijn ze een stuk hoger :(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 22:38 schreef Tubbietje het volgende:
Al moet ik zeggen dat HP zeker niet slecht is, maar Epson is in scanners altijd beter, alleen ook met de prijs zijn ze een stuk hoger :(
Epson hoger in prijs ????
Euh, de Epson kost 30 gulden meer en daar krijg je een resolutie van 1200x2400 voor (ipv 1200 bij HP) .....
so......is dat dan duurder ???? Prijs is wel (eeen beetje) hoger, maar je krijgt er veel meer voor terug (vind ik dan, als de kwaliteit van de scankop goed is)

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 20:35

Bene

list incomprehension

HP scanners = matige driverupdates en matige ondersteuning.

Het is leuk om te zien hoe ze een waarschijnlijk heel duur adviesbureau hebben ingeschakeld om hun supportsite op orde te maken maar die hadden de ballen verstand van techniek denk ik. Als iemand een update heeft om nieuwere doelprogramma's in de scanjet software te stouwen hoor ik het graag :)

Verwijderd

HP software is trouwens wel ongelofelijk klote, heb ik ook. Wel een goede scanner bdw. (4300c)

Verwijderd

Ik heb nog nooit een epson gehad, maar in de drivers van HP zitten vette bugs. Uit eindelijk doetie het wel. Ik weet niet of dit met epson beter is, maar ik zou voor die gaan

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog SPECIALE opmerkingen ? Behalve drivers....
Pagina: 1