Onderhoud aan de database server denk ik. (Apollo)
Neuh, MySQL was even plat op de grond. Keesch heeft opgelost
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
hoe krijg je hem dan weer terug?Op woensdag 29 augustus 2001 22:20 schreef Jotti het volgende:
Keesch heeft opgelost
Verwijderd
indampen en dan instralenOp woensdag 29 augustus 2001 22:22 schreef MREn het volgende:
[..]
hoe krijg je hem dan weer terug?
Lokvoer... hierr SQL'etje...Op woensdag 29 augustus 2001 22:22 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. De MySQL-server moet hard werken en krijgt eigenlijk nooit pauze, logisch dat je dan gaat staken en koffie gaat drinken.Op woensdag 29 augustus 2001 22:22 schreef MREn het volgende:
* GaMeOvEr is dan ook een kwartier aan het onderhandelen geweest.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Verwijderd
ROFLOLOp woensdag 29 augustus 2001 22:27 schreef Thor-korenwolf het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. De MySQL-server moet hard werken en krijgt eigenlijk nooit pauze, logisch dat je dan gaat staken en koffie gaat drinken.
* GaMeOvEr is dan ook een kwartier aan het onderhandelen geweest.
Ik wist wel dat het een belangrijke taak zou kunnen gaan worden, maar het heeft nu dus z'n vruchten al afgeworpen
SublimerenOp woensdag 29 augustus 2001 22:22 schreef MREn het volgende:
[..]
Offeuh... zo heette dat toch? Nooit goed geweest in scheikunde
Toch zou ik graag een wat andere DB-error boodschap zien, beetje variatie erin ofzo:
- de database is even een pizza halen sorry, de koffie was op :) Oops, now where did I leave that database :P Confucius say "database is like young hussy, flat on its back"
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik heb liever dat ie zegt 'welk bedrag wilt u opnemen'.
Maar ja, ik kan je alleen maar vertellen hoeveel glazen bier er in een avond gaan en hoelang is een chinees.
Maar ja, ik kan je alleen maar vertellen hoeveel glazen bier er in een avond gaan en hoelang is een chinees.
Verwijderd
Dat heet destillerenOp woensdag 29 augustus 2001 22:30 schreef Jotti het volgende:
[..]
Sublimeren
Offeuh... zo heette dat toch? Nooit goed geweest in scheikunde
Past ook beter bij je post hieronder hierboven
[edit]
Verwijderd
Op woensdag 29 augustus 2001 22:38 schreef Jotti het volgende:
/me weet altijd alles beter
irritant he
/me fluit onopvallend rond
Waarom denk je dat jij in dat afgelegen forum mag spelenOp woensdag 29 augustus 2001 22:38 schreef Jotti het volgende:
* IceStorm weet altijd alles beter
irritant he
Zullen we jou ipv van HGA dan maar "irritant kereltje" noemen ?Op woensdag 29 augustus 2001 22:38 schreef Jotti het volgende:
* GaMeOvEr weet altijd alles beter
irritant he
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1