Toon posts:

Vraag - Radeon HD7770

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

Onderwerpen

Vraag

• Pauwilkoituh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12-2022
Ik werk sindskort bij een bedrijf die veel losse componenten binnen krijgt. Zo heb ik nu een Radeon HD 7770 binnen gekregen.. nu ben ik benieuwd of hier interesse voor is?

Geen idee of dit het goede topic is, maar ik hoor het graag _/-\o_

Alle reacties

• lamaa1
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-02 23:12
Paar jaartjes oud. Dit soort dingen kun je beter in V&A plaatsen denk ik.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:54
Wat bedoel je met interesse? Benchmarks kun je opzoeken en een teardown is niet echt interessant (voor mij vermits ik zelf een 2x HD 7990 heb liggen :+ )

Je kan altijd een enkel topic aanmaken met de kaarten die je binnen krijgt :)
lamaa1 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:27:
Paar jaartjes oud. Dit soort dingen kun je beter in V&A plaatsen denk ik.
euhm 10 jaar al ;) https://www.techpowerup.c...-hd-7770-ghz-edition.c308

[Voor 6% gewijzigd door Damic op 09-12-2022 11:31]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Pauwilkoituh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12-2022
Wat ik bedoel met interesse is of zoiets nog iets waard is voor de hobbyist bijvoorbeeld, of dat ik het gewoon moet afvoeren. Bedankt voor je reactie @Damic

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11:56
Pauwilkoituh schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 14:09:
Wat ik bedoel met interesse is of zoiets nog iets waard is voor de hobbyist bijvoorbeeld, of dat ik het gewoon moet afvoeren. Bedankt voor je reactie @Damic
Zie de vraagprijs voor dit soort kaarten, de meesten staan er meer dan een week op ...

[Voor 19% gewijzigd door martyw op 09-12-2022 15:27]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Nee dit hoort niet op het forum thuis. Mocht je videokaarten willen verkopen dan kan dat via de V&A.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee